SuperKlar

"hård mave" hvornår?

3 indlæg i dette emne

Som man måske kan gætte, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle erfaringer om hvornår jeres mave er blevet hård at trykke på?

 

Det er fordi min i et par dage, specielt om aftenen, har været helt hård, som når man virkelig spænder mavemusklerne...

Jeg er desværre en af dem med ekstra på sidebenene, og havde af samme årsag ikke regnet med at jeg ville kunne mærke at den blev hårdere før om nogle uger endnu (jeg er i øvrigt 18+0 i dag...), men selv manden kan mærke at maven er hård, han spurgte faktisk om jeg spændte :P

 

Altså jeg tror ikke der er noget galt, men det er bare tidligere end forventet, så nu kunne jeg godt tænke mig at høre andres erfaringer :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er plukveer, har din Jordemoder slet ikke fortalt dig om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er plukveer, har din Jordemoder slet ikke fortalt dig om det?

 

er du sikker på det? Altså, regnede da med at plukveer ville være sådan on/of... altså spændt i noget tid, og så slappe af igen? det jeg oplevede var spændt flere timer... efter et par dage med den spændte mave, stoppede det igen, nu begynder maven til gengæld at være lidt mere hård på "den rigtige" måde, så jeg har på fornemmelsen at jeg bare var godt oppustet... nu kan jeg for alvor mærke hvor livmoderen går til, på trods af de ekstra kg ;)

men tak for input :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER