Vinnus

Forårssko til 2 årig

23 indlæg i dette emne

Nu hvor de lover sne er det jo meget passende at drømme om forår og hvad der hører til der.

Er der andre som kigger på forårssko til de små allerede? Sidste år fik jeg jo pænt at vide, at den slags jo skal købes i februar, hvis man vil have den rigtige str

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu hvor de lover sne er det jo meget passende at drømme om forår og hvad der hører til der.

Er der andre som kigger på forårssko til de små allerede? Sidste år fik jeg jo pænt at vide, at den slags jo skal købes i februar, hvis man vil have den rigtige str

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia får et par Angulus støvletter (og senere et par kondisko af en art). De sidste 2 år har det været Angulus begyndersko, men dem er hun altså blevet for stor til nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at starte med håber jeg at G kan passe dem fra sidste år, for det virker ikke rigtig som om hendes fødder er vokset.

Det kan Pixie desværre ikke. Målte hendes fødder i går og kan se at de er vokset 6 mm siden oktober. I sommers brugte hun 22 og nu er hun på vej i en 25 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia får et par Angulus støvletter (og senere et par kondisko af en art). De sidste 2 år har det været Angulus begyndersko, men dem er hun altså blevet for stor til nu :)

elsker også deres begynder sko, men de fået ikke i 25 ret mange steder. Plus jeg tænker lidt om det ville være bedre med sko hun selv kan tage på? Altså uden større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker også deres begynder sko, men de fået ikke i 25 ret mange steder. Plus jeg tænker lidt om det ville være bedre med sko hun selv kan tage på? Altså uden større

Det tror jeg bestemt. Silke Elia er i hvert fald glad for, at hun selv kan tage sine vinterstøvler af og på. Men det regner jeg også med, at hun kan med støvletterne. Ellers laver Angulus også sneakers. Jeg vil bare helt have de primære sko med rågummibund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt. Silke Elia er i hvert fald glad for, at hun selv kan tage sine vinterstøvler af og på. Men det regner jeg også med, at hun kan med støvletterne. Ellers laver Angulus også sneakers. Jeg vil bare helt have de primære sko med rågummibund :)

Jeg vil også helst have med rågummisål for de er så behagelige at gå med.

Så godt deres sneakers, men det er så almindelige såler desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også helst have med rågummisål for de er så behagelige at gå med.

Så godt deres sneakers, men det er så almindelige såler desværre

Ja, de kalder det sportsgummi?! Har P har andre mærker sko der har siddet godt?

 

Ellers mener jeg altså at både Angulus og Arauto Rap også laver alm sko med rågummi i større størrelser. De er nok bare ikke kommet i butikkerne endnu.

 

Ala denne fra Arauto Rap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er den nye Angulus sko med rågummisål i pigefarve.

Hov den så jeg slet ikke da jeg søgte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov den så jeg slet ikke da jeg søgte

Fandt en i støvet Rosa i hendes str.

Hun er jo helt ude af begynder sko, da hun bruger str 25.

Tusind tak for link

Nej, det er nok fordi sommermodellerne først begynder at komme nu. Velbekomme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William passer stadig sine kavat med snørrer. Når de bliver for små køber jeg kavat igen, denne gang med velcro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et par hummel sneakers til Charlie.. 40% på dem i ønskebørn og nu har mor og søn sko magen til hinanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia får også en støvlet fra angulus.

Vi var SÅ glade for dem hun havde i efteråret - som hun selvfølgelig er vokset ud af.

Tror hun skal have dem i rosa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia får også en støvlet fra angulus.

Vi var SÅ glade for dem hun havde i efteråret - som hun selvfølgelig er vokset ud af.

Tror hun skal have dem i rosa :)

Sidder de ordentligt på foden? Og er de til alm brug eller bare pænt brug? Har nemlig ikke set den slags i institutioner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder de ordentligt på foden? Og er de til alm brug eller bare pænt brug? Har nemlig ikke set den slags i institutioner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Darlings, naar I siger Angulus stoevletter - er det dem med elastikken ved anklen? 

 

I aar er vi noedt til at have en sko/stoevlet og saa en let sko/sneaker. Til sommer en sportslig sandal og en paen sandal - og jeg satser paa at der kommer noget fra RAP ellers tyer jeg til Angulus og proever endnu en gang, om de passer hans foedder. 

 

Naeste vinter er det saa emget hoeje stoevler med velcro! Det skulle jeg have koebt i aar, men saadan bliver man jo klogere :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Camilla, det er dem jeg snakker om.

Man kan sagtens bruge dem i institution. Det har jeg flere bh børn der gør. Silke Elia får også sine med i dp. Hun får også et par sneakers eller lign. Senere på foråret, når det bliver varmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Camilla, det er dem jeg snakker om.

Man kan sagtens bruge dem i institution. Det har jeg flere bh børn der gør. Silke Elia får også sine med i dp. Hun får også et par sneakers eller lign. Senere på foråret, når det bliver varmere.

 

Giver de nok stoette til en standardnormal fod? Altsaa taler ikke om foedder med behov for saerlig stoette, selvom Noah maaske har behov for en anelse ekstra stoette, men en lille fod skal jo i mine oejne have god stoette... Stoetter de foden? 

 

Jeg vil nemlig gerne have saadan nogle til Noah, men taenker, om de "slasker", hvis det giver mening..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver de nok stoette til en standardnormal fod? Altsaa taler ikke om foedder med behov for saerlig stoette, selvom Noah maaske har behov for en anelse ekstra stoette, men en lille fod skal jo i mine oejne have god stoette... Stoetter de foden?

Jeg vil nemlig gerne have saadan nogle til Noah, men taenker, om de "slasker", hvis det giver mening..?

Åh det er lidt svært at sige. Men altså de passer egentligt meget godt med andre normale Angulus sko, altså de er lidt til den brede sidde. Har ikke prøvet Silke Elia på dem endnu, så ved faktisk ikke om de sidder okay på hendes fod (som jo også ændrer sig), men i efteråret sad den fint. Men har på fornemmelsen at hendes fod er blevet smallere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er lidt svært at sige. Men altså de passer egentligt meget godt med andre normale Angulus sko, altså de er lidt til den brede sidde. Har ikke prøvet Silke Elia på dem endnu, så ved faktisk ikke om de sidder okay på hendes fod (som jo også ændrer sig), men i efteråret sad den fint. Men har på fornemmelsen at hendes fod er blevet smallere.

 

Ok. De skal proeves paa :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. De skal proeves paa :)

Ja, ville ikke turde andet :) Jeg skal også ud i en butik og prøve på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER