Evigmor

Test proffer: Hvad vil I sige denne test er?

10 indlæg i dette emne

Jeg prøver igen med en lidt mere interessant overskrift (-; Testen er af mærket Valmed og blev tydligst efter 4-5 minutter. Der står den skal aflæses efter 3 minutter og ellers gælder den ikke. Men et testmonster som mig, bliver da helt vild i varmen og tror den kan være liiiiidt positiv (-; 3 dage til mens. Der blev taget en dagen før som var endnu mindre "positiv" så jeg synes der er en lille udvikling og med lidt farve i. Men med alt det jeg har læst om Valmed såååå... Hvad siger I?

 

TAAAAK og kram

post-11244-0-03353900-1420991135_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Evigmor, 

Jeg vil sige at der er håb forude. Jeg synes at ane både farve og streg et sted  :)

Krydser for at den snart bliver tydeligere! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selve billedet er super utydeligt. Og nu er testen "tørret ind", så kan ikke tage nyt "reelt" billede.

 

Tak fordi du giver din mening med (-:

 

Og jeg er vist kommet til at spamme allerede (-; Jeg kunne ikke se dette indlag og lavede endnu et (-; Sikke en start på denne hyggelige side (-:

 

KH

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se stregen.. Jeg har også hørt en masse forskelligt om valmed, men jeg tænker alligevel at stregen er okay tydeligt, og hvis den udvikler sig :D Så jeg ville bevare håbet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok også læst meget om Valmed. Men havde da aldrig regnet med at stå med 1 "måske positiv" selv. Jeg har godt nok taget mange tests i mit liv og de har været enten positive eller negative. Skyggestreger uden farve, ja, men lige så snart der var den mindste smule farve i, så var den positiv. Og jeg synes jeg aner lyserødt her på denne.

 

 Men har aldrig brugt Valmed såååhh...

 

Jeg har dog menstruations rumlen i maven og er øm i lænden. Men det kan naturligvis også være spæd begyndelse på en babyspire. Det vil være fuldstændig VILDT hvis det er. Den lille vil da være lavet på 1 gang sex i hele December. Og lige inden den "helt rigtige" dag. Men det er jo også alt hvad der skal til.

 

Jeg må købe en ny test i morgen og se.

 

Havde jeg 1 nu tog jeg den på stedet.... (-; Kender I det eller er det bare mig der er tosset (-;

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser positiv ud :D

Angående det du skriver om at testen bliver mindre tydelig?

Hvis det er tilfældet, så vil jeg anbefale at du prøver i morgen, eller overmorgen med morgen urin.

Jeg prøvede selv at stå med en bragene positiv test, også for hver dag blev den lige en tand svagere, indtil jeg en uge senere begyndte at bløde og desværre endte graviditeten der :(

Jeg havde også mens murren i maven :(

Men jeg ønsker dig al held og lykke med graviditeten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Håbetsglæde, tak <3

 

Testen blev lidt mere tydeliig dagen efter. Det er mig der formulerede mig dårligt (-;

 

Og begge gange tog jeg dem sen eftermiddag. Jeg må mangle spænding i mit liv (-;

 

Og det er totalt min lille hemmelighed at jeg overhovedet tester så jeg har ikke lige kunne købe ny i weekenden. SÅ pjattet (-; En baby er dog mere end velkommen for både min mand og jeg. Vi har pengene, tiden, og huset til det, selvom min mand lige ville skulle trække vejret dybt (-;

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS jeg har desværre også prøvet at stå med en stort set positiv test. Som i stort set samme farve som kontrol stregen. Gik til lægen og fik målt hcg, der steg fint og alligevel et par uger senere så fik jeg "menstruation". Det var helt udramatisk og jeg er sikker på at når sådan noget sker, så må man stole på at det er godt det skete sådan. Og det var det også og kort efter blev jeg gravid med min yngste datter. helt fantasisk (-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evig mor

Det var godt at høre, så tør man rigtigt at tro på det, når man ser udviklingen. Sådan havde jeg det med nuværende graviditet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg tog en ny her til eftermiddag. Jeg ved ikke hvad det er med mig og eftermiddag. Den var fra Matas og blank. Som i ingenting. Ikke engang en skygge.

 

Hmmmm.... Jeg tror nok først på at "der ikke er noget" før jeg får menstruation (-; Det er altså også noget "fjolleri" det her (-; Selvom en baby jo er alvorlig nok (-: Og jeg kunne SÅ godt. Jeg må nok tage en snak med min mand hvis jeg får menstruation om at jeg føler som jeg gør (-:

 

TAK for at høre på mig (-:

 

Hvad er din historie?

 

Kh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER