Guest cmbk

Udsalgsvare - Undrer mig.

7 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg sidder og undrer os lidt. Han er sgu lidt en krejler og forhandler om alt. I dag var vi så i spejder sport, der reklamerede med 30-40% på fjallraven og en masse andre mærker. Der stod ikke noget med småt.

Vi finder bukserne, som har en normalpris på 1100,- Da vi kommer til kassen er der ikke rabat. Vi undrer os?

På skiltet dernede ved bukserne står der "Tag 2 par og få 25% på det billigste par" Men er det ikke lidt misvisende at smide sådan et stort skilt ud med "Vinterudsalg" både i butik og på hjemmeside...

Hvad synes I? Vi undrer os jo bare lidt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår ikke, hvad I undrer jer over? Hvis tilbuddet på bukserne var, at man fik 25% på det ene par, hvis man købte to, så er det da ikke så mærkeligt, at der ikke er rabat på et enkelt par? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vi undrer os over er det skilt der - Der står ingen forbehold eller "undtaget" noget skrevet med småt. Undrer mig over skiltningen og synes den er misvisende. That's All :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha, så der stod 40% på Fjällräven og bukserne var Fjällräven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha, så der stod 40% på Fjällräven og bukserne var Fjällräven?

Ja, præcis. Der stod 40% også på fjallraven - ikke nogle undtagelser eller med småt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, præcis. Der stod 40% også på fjallraven - ikke nogle undtagelser eller med småt.

Ja, så havde jeg helt sikkert kommenteret det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er snedige nok butikkerne til at lokke folk ind. 40% på Fjällräven ville jeg ikke tolke som 40% på ALT fra Fjällräven men kun på visse udvalgte varer. Ellers kan du være sikker på, at der ville stå ALT med store bogstaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER