Guest

Skift fra junior til voksen - hvornår?

8 indlæg i dette emne

Jonas og jeg kom i dag til at snakke om hvornår det er "normalt" at skifte fra junior til voksen dyne. Ronja fik nemlig et prinsesse-sengesæt i voksen-størrelse købt ved en fejltagelse og da vi byttede det fik jeg at vide de ikke havde det i junior og det undrede mig. Jeg tænker at når der er skiftet til voksen-dyne så er man alligevel så gammel at sådan et prinsesse-sæt ikke vil være relevant, så jeg ville synes det var mest logisk at lave det i junior.

Er det mig der er helt galt på den med hvornår man skifter over? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter på 4,5 begyndte i forgårs at sove med voksendyne. Og det er egentlig ikke fordi hun er et stort barn, da hun kun er godt 100cm, men alligevel virkede juniordynen efterhånden for lille.

Mvh Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen erfaring som mor på det område. Men jeg husker personligt kun at have haft voksendyner (jeg har haft mindre, husker det bare ikke) og mine betræk var da børnede længe.

Min 8 1/2 årige niece vil gerne have sengetøj fra Frost filmen. Og hun stoppede vidst med juniordyne da hun var 4 eller 5, hvor hun også kom i voksen-længde seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

U fik vist voksendyne da vi flyttede, der var han 5 år. Mener også mine nevøer fik det da de var 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den store pige var 4 da hun fik voksendyne, men hun var/ er også ret høj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liva fik voksendyne da hun startede i skole. Freja fik vist også omkring samme alder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix fik sin i julegave 3 år og 10 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok jeg kan se at voksen-dyne bliver taget i brug tidligere end jeg regnede med :) Ronja er godt nok en lang pige men jeg synes stadig hun virker for lille til at få en voksen-dyne og hun elsker også sin dyne så vi venter lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER