Solvej99

Vis mig jeres hjem - Billedtråd

66 indlæg i dette emne

Jeg havde lige to toiletbilleder liggende på telefonen, dem kan i da lige få at se.

Puslearangementet har jeg lige ordnet, så det er som jeg synes er pænt. Det er over vaskemaskinen.

Det andet billede er af vores håndklædeholdere, som her agerer tørrestativ ;)

rR0JNhM.jpg

dDTXDBD.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig!!! Hjertevarmt og hyggeligt!!!

Tak søde Maja! Det var pænt sagt...

Og prøv at tænk om et par måneder skal du til at indrette et helt nyt og stort hus! Det glæder jeg mig til at se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige to toiletbilleder liggende på telefonen, dem kan i da lige få at se.

Puslearangementet har jeg lige ordnet, så det er som jeg synes er pænt. Det er over vaskemaskinen.

Det andet billede er af vores håndklædeholdere, som her agerer tørrestativ ;)rR0JNhM.jpgdDTXDBD.jpg

Hvor er det hyggeligt indrettet med det puslebord! Hvor har du købt de brune lamper henne? Dem jeg har set har været i alle mulige kulørte farver - og passer ikke så godt ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt indrettet med det puslebord! Hvor har du købt de brune lamper henne? Dem jeg har set har været i alle mulige kulørte farver - og passer ikke så godt ind...

Det er Happy lights kæden der hedder Sahara, jeg kan faktisk ikke huske hvorfra, men Google og du skal finde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Maja! Det var pænt sagt...

Og prøv at tænk om et par måneder skal du til at indrette et helt nyt og stort hus! Det glæder jeg mig til at se!

Du kan tro jeg lurer herinde efter gode ideer :p

Jeg har oset på ikeas hjemmeside og H&M home og lavet ønskesedler/lagt varer i kurven!!!

Derudover er jeg ved at skrive en liste så lang med ting vi har brug for både med det samme og på sigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige to toiletbilleder liggende på telefonen, dem kan i da lige få at se.

Puslearangementet har jeg lige ordnet, så det er som jeg synes er pænt. Det er over vaskemaskinen.

Det andet billede er af vores håndklædeholdere, som her agerer tørrestativ ;)

rR0JNhM.jpg

dDTXDBD.jpg

Det er da mega fint!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser super godt ud stephi-pigen. Er vild med farverne :super

Åh jeg håber at jeg får lov at indrette pusleplads igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blevet så fint Stephi :super

Hvad synes William? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med, men har kun et enkelt billede af stuen lige pt.

6sArien.jpg

Og nej, er ikke den største fan af nisser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Jeg er også rigtig glad for det!

LilleMi: det kan jeg godt forstå :kram2 Jeg planlagde ændringen i forbindelse med min graviditet og familieforøgelsen til marts ( :boo ). Så havde egentligt droppet det, men skiftede så heldigvis mening.

Kamillawn: han er helt vild med lyskæden og vil have at vi pusler med lyset slukket, så kun lyskæden lyser :) resten siger han ikke rigtig noget til. Men han undrede sig noget da puslepuden var skiftet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen! Jeg er også rigtig glad for det!

LilleMi: det kan jeg godt forstå :kram2 Jeg planlagde ændringen i forbindelse med min graviditet og familieforøgelsen til marts ( :boo ). Så havde egentligt droppet det, men skiftede så heldigvis mening.

Kamillawn: han er helt vild med lyskæden og vil have at vi pusler med lyset slukket, så kun lyskæden lyser :) resten siger han ikke rigtig noget til. Men han undrede sig noget da puslepuden var skiftet.

Årh det må være så hårdt at have indstillet sig på, at der ville komme en baby :(

Er glad for at jeg ikke nåede at tro det helt :unsure

Men godt at du valgte at lave puslepladsen alligevel :) Nu skal der bare snart komme nogle babyer til os :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit hjem! Jeg bor i en lille et værelses studiebolig på 33 m2. :D

 

post-2846-0-62444300-1419854779_thumb.jp post-2846-0-94058900-1419854792_thumb.jp post-2846-0-70750700-1419854839_thumb.jp post-2846-0-81322900-1419854860_thumb.jp post-2846-0-79125600-1419854884_thumb.jp post-2846-0-19470600-1419854892_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bor vi :) vi bor i en lille hyggelig landsby en 30-40 min fra München.

Vores hus fra vejen
rMybl6V.jpg

Udsigt fra terassen. I godt vejr har vi udsigt over byen og marker. Om aftenen kan vi se lufthavenen og I skyfrit vejr kan vi ane bjergene.

2zxul9Q.jpg

Hernede har vi normalt nabens geder gående, det er meget hyggeligt. Til foråret skal vi have bygget en støttemur og ovenpå den får vi en 3 meter lang terasse og den er vel en 5 meter lang.

c4PrAEA.jpg

Vores lille græsplæne

dTUqucU.jpg
Nedgang til vaskerum,fyrrum og alm kosteskab :)

U9IzNwb.jpg


Vores terasse, set fra Cassandra's værelse
6Y8YSw9.jpg
Vores soveværelse
s93an1q.jpg

OY8zCCL.jpg
Badeværelse. Vi har også et lille gæstebadeværelse, det er holdt I samme stil

eCj7m6R.jpg

KUdQ7JY.jpg

wu8UeWK.jpg

Cassandra's værelse

8GPhq1k.jpg
Sebastians værelse
pQBrS92.jpg

Vores stue
C2XEQhy.jpg

lXCBWje.jpg

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køkken

 

80Rn1MG.jpg

2Pys1NQ.jpg

 

Vores spisestue set fra entreen
2R6J9oe.jpg
 

Spisestue
eBeKdCM.jpg

EfdSqFI.jpg

3B7L85J.jpg

 

Huset set fra baghaven

R8oSMYu.jpg

bi7s3jz.jpg

 

 

Vi har også et kontor, men det ligner et bombet lokum, så det tager jeg ikke lige billeder af pt. Derudover har vi et lille gæstebadeværelse, men det er så småt, at det er svært at tage billede af.

Vi regner med, snart at få alle døre male hvide og så er vi begyndt at kigge på skabe og ny vask til vores badeværelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, jeg havde forestillet mig det med marmor og sådan noget mørkt træ overalt :D men FINT det er det, og den der have :7himmel især udsigt og at græsplænen er så lille og terrassen stor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, jeg havde forestillet mig det med marmor og sådan noget mørkt træ overalt :D men FINT det er det, og den der have :7himmel især udsigt og at græsplænen er så lille og terrassen stor!

Sjovt du havde en idé om mørkt træ, min mand er opvokset med det og er meget kraftigt vaccineret imod det ;)

vi faldt pladask for området her :) og så passer det det os godt med en lille have. Vi er ikke have mennesker, vi sidder gerne i den, men passer den helst ikke.

Den store terrasse vi kommer til at få, er ikke helt selvvalgt, men vi er tvunget til at lave en støttemur da huset langsomt rykker nedad, men vi har aftalt med vores naboer at få det bedste ud af det og så få en god brugbar terrasse oovenpå støttemuren :)

Tak for de pæne ord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bor i allesammen så fint!!!

Vi er ved at gøre plads i soveværelset til baby, så der roder en del herhjemme- men tager billeder når vi er færdige senere på ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt du havde en idé om mørkt træ, min mand er opvokset med det og er meget kraftigt vaccineret imod det ;)

vi faldt pladask for området her :) og så passer det det os godt med en lille have. Vi er ikke have mennesker, vi sidder gerne i den, men passer den helst ikke.

Den store terrasse vi kommer til at få, er ikke helt selvvalgt, men vi er tvunget til at lave en støttemur da huset langsomt rykker nedad, men vi har aftalt med vores naboer at få det bedste ud af det og så få en god brugbar terrasse oovenpå støttemuren :)

Tak for de pæne ord :)

Vi er heller ikke have mennesker :p vi blev kureret af en kolonihave og sure gamle mennesker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke oppe denne tråd? Der må være flere (incl mig selv ;) ) der vil vise frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig tråd! Jeg tager også billeder imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hjem er overhovedet ikke egnet til billeder lige nu, men satser på kraftig oprydning i løbet af igen, så hvis der er lys til at tage billeder, vil jeg gerne vise frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spammer lige tråden om 2 min -jeg kan nemlig kun ligge ét billede ind af gangen :chin:

Og jaja! Vi bor sgu rodet -men for os værdsætter vi, og prioritere vi kærlighed og afslapning frem for et ryddet hjem :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34lzznZ.jpg

Det er vores lille gang :) det første Som man kommer ind ti..

Billedet er taget fra døren til vores toilet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kn82ca2.jpg

Og vores rodet badeværelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mZk96ft.jpg

Badeværelse igen -man skal da ikke gå ned på rod!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER