Mama Lou

Brunch til barnedåb

8 indlæg i dette emne

Jeg skal lige høre jer kloge piger- kan man invitere til brunch i forbindelse med barnedåb, hvor vi skal være i kirke kl. 11 også kan vi være på feststedet senest kl. 13? Jeg tænker om det virker for sent med brunch? Stedet vi har udset os har vi talt med og de foreslog blot en ændring, hvor vi fjerner rundstykker også i stedet får en lille varm ret, men ellers har brunchen "det normale udvalg" med rugbrød, franskbrød, scrambled eggs, bacon mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var i kirken kl. 11 og fik brunch bagefter. Det fungerede rigtig fint. Vi var i lokalet kl. 12, og spiste cirka 12.30.

Lidt senere fik vi så kaffe og kage og så gik folk hjem! Alle roste det for at det var så 'afslappet' med brunch, så her faldt det i god jord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan spise brunch døgnet rundt :D Jeg tænker også at mange caféer har det indtil kl 14, så jeg synes fint man kan servere det kl 13 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ska til barnedåb 10.30 på søndag og de har inviteret til brunch på en cafe bagefter. Så det ka man da sagtens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :lovebk

Vi har nu booket og fastsat at det bliver brunch :) Er så glad for det bliver "ude", så vi ikke skal tænke på rengøring, borddækning mm. :P Men bare komme, sætte os til bords og forlade det når der skal ryddes op :D

Nu skal jeg så have besluttet farven til Mi.s bånd til dåbskjolen :chin: Også have lavet invitationer så de kan komme afsted før jul :) Og have bestilt pynt til borde, bare lidt ekstra pynt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var lykkelige for det var ude i byen, og ikke hjemme. Det er bare så meget nemmere...

 

Jeg kan også spise brunch døgnet rundt, så go for it ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var lykkelige for det var ude i byen, og ikke hjemme. Det er bare så meget nemmere...

Jeg kan også spise brunch døgnet rundt, så go for it ;)

Vi holdte det hjemme i haven ved Me. Og det var så stressende, fordi manden havde 1000 dårlige undskyldninger og planer, så jeg stod med det meste selv dagen før. Og på dagen skulle vi også have nogle hjem til os, for at ordne maden osv. Dengang svor jeg, at jeg ikke ville holde (forhåbentlig) næste dåb hjemme! Manden har godt nok argumenteret for at holde det herhjemme eller i et forsamlingshus- men så er der stadig klargøring, rengøring mm. Men eftersom mange forsamlingshuse koster mellem 1500-2500 at leje og vi handlede osv. For 2500 kr dengang ved Me., så er det faktisk samme pris for den brunch- kun lidt 500-700 kr. mere, da vi gerne vi have koblet en isdessert på som folk kan gå hjem på og der ønsker vi kaffe til, det mente de ville være 200-400 kr. Mere for kaffen og sodavand, men det skal vi have koordineret med restauranten.

Jeg er bare lettet over, at vi ikke får så meget at spekulere på herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan spise brunch døgnet rundt :D Jeg tænker også at mange caféer har det indtil kl 14, så jeg synes fint man kan servere det kl 13 :)

:ditto  og synes det lyder virkelig hyggeligt og afslappet med brunch :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER