Maustique

Ægløsningstest og tvillinger?

7 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Jeg tog en ægløsningstest her til aften - og den var MEGET positiv. Jeg ved ikke om I kan se det, men teststregen er faktisk så positiv at den nærmest har stjålet al farven fra kontrolstregen. Samtidig er jeg øm og har stikken i BEGGE sider af underlivet, hvor det kun plejer at være den ene.

Nu kommer jeg til at tænke på, om det ikke betyder ganske forøget risiko for tvillinger? Det er ski lige ved at jeg ikke tør hoppe på manden i aften...

post-2386-0-16092200-1417196413_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aner intet om æl tests i forbindelse med dobbelt æl, men venter jo selv formodentlig tveæggede tvillinger, og synes at det kunne være så hyggeligt med nogle flere bk-tvillinger, so go for it :seng!

(Undskyld mit totalt useriøse indlæg, som på ingen måde svarer på dit spørgsmål :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal endelig bare hoppe på manden. Om du for tvillinger har INTET at gøre med at en ægløsningstest er positiv. Hvis du skal have tvillinger skal du frigive 2 æg i stedet for et, eller også skal det ene befrugtede æg dele sig lidt senere i processen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal endelig bare hoppe på manden. Om du for tvillinger har INTET at gøre med at en ægløsningstest er positiv. Hvis du skal have tvillinger skal du frigive 2 æg i stedet for et, eller også skal det ene befrugtede æg dele sig lidt senere i processen

Det er også det jeg faktisk tror jeg gør... Jeg plejer som sagt at kunne mærke hvilken side jeg har ægløsning i - og jeg "stikker" i begge sider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det jeg faktisk tror jeg gør... Jeg plejer som sagt at kunne mærke hvilken side jeg har ægløsning i - og jeg "stikker" i begge sider...

har faktisk hørt man sagtens kan stikke i begge sider, uden faktisk at have ægløsning fra begge. Eller stikken i højre, og så frigive fra venstre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har faktisk hørt man sagtens kan stikke i begge sider, uden faktisk at have ægløsning fra begge. Eller stikken i højre, og så frigive fra venstre du må ikke hænge mig op på det, kan ikke huske hvor jeg læste det. Jeg skulle nødig stilles til ansvar hvis du nu skulle ende op med tvillinger (jeg er forresten selv enæggede tvilling, og jeg ønsker selv af hele mit hjerte at få tvillinger)

Hehe - ja, vi skulle jo sikkert nok også blive glade for det. Når jeg altså var færdig med at krepere at skræk over at skulle have fået 3 børn på 2 år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - ja, vi skulle jo sikkert nok også blive glade for det. Når jeg

altså var færdig med at krepere at skræk over at skulle have fået 3 børn

på 2 år...

vi brugte også et par dage på at gå og sige f*ck men så vender man sig til tanken. og nu glæder vi os bare til de er ude hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER