Guest

Smart organisering!!!

18 indlæg i dette emne

Der poppede et link op på min facebook med gode organiserings tips og der kom da nogle frem hvor jeg tænkte "ej hvor smart" og når nu vi snart får et nyt hus så vil jeg gerne allerede fra start få organiseret smart! Man får hurtigt dårlige vaner med et rode skab og skuffer.

Så har i nogle gode tip?

Jeg kan ikke indsætte linket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh det ville jeg ellers godt se! :) det er nemlig også mit hensigt at få styr på når vi flytter ned i huset! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker noget lukket opbevaring i stuen fremfor mange åbne reoler - har selv kig på bestå fra ikea.

Og i køkkenet, bøtter til forskellig mel og lignende så poserne ikke bare ligger hulter til bulter, men kan stå fint ved siden af hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog lige screen shots af dem jeg selv syntes var bedst!

7iNpYHI.png

Billedet taler for sig selv :p det er en god løsning som egentlig ligger lige for, men jeg havde aldrig selv tænkt på det til batterier

YY6oaQk.png

Jeg havde hørt om det, men aldrig set det i praksis - genialt til alle de (forbandede) tøjdyr!

GuARiU1.png

Det har jeg set i institutioner - små kasser til uno. Men nu er ideen givet videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CPUtz1K.png

Det har jeg aldrig tænkt over - vi havde kroge til håndklæder i lejligheden, men visketykkerne i køkkenet havde en stang og de faldt altid ned!

TuFM52Q.png

zRbz38y.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JSL3GBV.png

5d4n2cT.png

XMOUUex.png

Det er godt nok smart, lige til de mest brugte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xuow05c.png

EN4tn5T.png

Måske vil jeg ikke bruge det til tandbørster, men måske make up!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde vandskade i hele underetagen (badeværelse, soveværelse, walk-in closet og gennemgangsrum) i august og er i denne uge flyttet ned i det helt nyrenoverede.... Og vi har brugt lejligheden til at rydde ud i en masse og gennemtænke opbevaringen på ny... Kan kun anbefale at tage et kritisk syn på alt ens ragelse og smide ud og give til genbrug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde vandskade i hele underetagen (badeværelse, soveværelse, walk-in closet og gennemgangsrum) i august og er i denne uge flyttet ned i det helt nyrenoverede.... Og vi har brugt lejligheden til at rydde ud i en masse og gennemtænke opbevaringen på ny... Kan kun anbefale at tage et kritisk syn på alt ens ragelse og smide ud og give til genbrug

Det har vi gjort ifb med flytning! Vi måtte bede genbrug komme med en kassevogn til alt det vi havde samlet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man behoever saa bare ikke flytte eller have vandskade for at rydde ud - men flytte rundt! In the making hos os... ;) 

 

Skoenne smaa tips, Maja :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man behoever saa bare ikke flytte eller have vandskade for at rydde ud - men flytte rundt! In the making hos os... ;)

Skoenne smaa tips, Maja :loveshower

Der røg også VIRKELIG meget da vi satte hus til salg og igen da vi rykkede rundt i stuen, så det kom bag på mig hvor meget vi stadig havde. Det var et helt rum fyldt fra ende til anden - da jeg HAVDE pakket det sammen i sække og kasser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også varmt anbefale at bruge pinterest til at få gode idéer til opbevaring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også varmt anbefale at bruge pinterest til at få gode idéer til opbevaring!

Hvordan finder man det? Jeg kom først derind i går og forstår ikke helt systemet! Jeg hentede deres app og surfede lidt rundt men opgav til sidst at finde ud af det. Min tålmodighed var simpelthen ikke stor nok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan finder man det? Jeg kom først derind i går og forstår ikke helt systemet! Jeg hentede deres app og surfede lidt rundt men opgav til sidst at finde ud af det. Min tålmodighed var simpelthen ikke stor nok!

Præcis lige som mig. Men jeg er da ved at få det lært nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er tricket også at man må have et rum (vores kontor) som man må råde ;) For så ryger alt derind, som vi ikke lige ved, hvor skal være.

Men lukkede skabe. Små rumdelere i køkkenskufferne, kasser til (småt - fx undertøj og strømper) i skabe og masser af bøljeplads.

Skoskabe i baggangen og mange knager.

På badeværelset: mange kroge, kurve til læsestof, bind og toiletpapir.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger æggebakker som er rengjort og malet til mine smykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan finder man det? Jeg kom først derind i går og forstår ikke helt systemet! Jeg hentede deres app og surfede lidt rundt men opgav til sidst at finde ud af det. Min tålmodighed var simpelthen ikke stor nok!

Hvis du f.eks. går under kategoerier, så kan du søge på forskellige kategorier, som du så kan følge og hvor tingene kommer op på forsiden.

Derudover kan du oprette dine egne mapper, hvor du kan gemme det smarte du finder :)

 

Gode tips du har lagt herind!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt også lige den her side i et gammelt blad :)

YQNFcgb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER