Guest

Sarte slimhinder :-(

2 indlæg i dette emne

Hver gang min mand og jeg sexer efter jeg er blevet gravid bløder jeg lidt, og er virkelig lidt frustreret over det da det dræber alt lyst for mit vedkommende fordi jeg er så ræd for at sætte gang i en kraftig blødning eller noget. Det kan også gøre lidt ondt / være ubehageligt.

Ved min søn oplevede jeg det aldrig, ved min datter 1 gang hvor jeg blødte en del, men aldrig siden.

Jeg har svært ved at finde ud af hvor blødningen kommer fra, skrækken er vel om det er livmoderhalsen? Men det hele føltes meget sart Down stairs så det kan jo meget vel være fra blodkarrene ?

Andre der oplever det? Kan man mon på nogen måde afhjælpe det ? Ligenu er jeg nok mest til at lade være et stykke tid ihvertfald og se om det er blevet bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :) Ja, det oplevede jeg også. Så sent som i sidste uge havde jeg en kraftig blødning med rødt friskt blod og en klump.. troede virkelig det var enden på den graviditet, men det stoppede igen og jeg fik tjekket baby og alt var fint.

Jeg vil bestemt tro at det "bare" er sarte slimhinder, men hvis jeg var dig (og fordi jeg selv har fulgt mit eget råd) ville jeg gøre hvad jeg kunne for at undgå at fremprovokere det. Ved godt det ikke er sjovt at undvære sex, men mon ikke manden forstår og at I så i et par uger kan være intime på en anden måde? Også hvis det gør ondt/ er ubehageligt, synes jeg du/I skal tage den med ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER