juliemomme

mangler et godt råd.

16 indlæg i dette emne

hej alle sammen.

 

jeg kunne rigtig godt tænke mig børn men tænker lidt at det kræver man har sex. min kæreste er stoppet med at  ville have sex med mig og jeg ved ikke hvorfor. når jeg nævner det for ham siger han bare at det skal vi da også have men han vil aldrig. føler hele tiden det er fordi det er med mig. og har også sagt det til ham men det er som om han bliver irriteret på mig når jeg nævner det. vi har været sammen i 8 år nu og der var et tidspunkt hvor vi gik 1½ år uden sex. nu er det vel ved at 6 måneder siden vi har haft det sidst. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg ved at han også gerne vil have børn men det er som om han først vil have sex når det er vi skal til at se på at få børn. føler lidt at det er en pligt at have sex fordi han gerne vil have børn. jeg ved godt han har travlt på arbejde men synes bare ikke han kan blive ved med at bruge den. jeg har prøvet at ligge på til det men bliver altid afvist. føler at det skal have når han har lyst og så skal jeg bare få lyst for siger jeg nej nå jeg vente til næste gang han lige gider. så griber jo også chancen når han endelig byder.

 

håber der er nogen der har et godt råd.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har prøvet at snakke med ham om det og har også fortalt ham hvordan jeg føler når jeg hele tiden bliver afvist og han siger også at det forstår han godt og det skal vi også have ændret på men der sker bare ikke noget og det forvirrer mig når han samtidig snakker børn og at vi måske vil begynde at forsøge til næste år men han ikke gider have sex. jeg giver ham massage fordi jeg synes det er rart at få selv og så tænker jeg da det må være rart at få også og han synes da også det er dejligt men han tilbyder aldrig til mig. jeg ved ikke om jeg overser men masse andre må ting han gør for mig men mange af de ting jeg gør ved ham for at være sød tilbyder han ikke til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ærligt i skal have fat i en sexolog for at løse den hårdknude!

Er det er potens problem han er flov over?

Er det stress på arbejde?

Er i mere venner end kærester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han siger det er stress på arbejde.

Ja jeg har sagt til ham at jeg også gerne vil have at han kommer og spørger om han skal give mig massage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, mit råd vil nok være, at prøve at skubbe sex-tankerne lidt væk og være der lidt ekstra for din mand.

Hvis jeg havde stress og det kvalte min sexlyst, så ville det sidste, jeg havde brug for, være at min ægtefælle "pressede på" for mere sex. Jeg kan godt forstå, at 6 mdr er lang tid, men jeg tænker at det ved både sex og kærlighed gælder, at hvis du hiver og flår for meget i en dør, der står på klem, så risikerer du, at smække den i. Så hellere kigge ind af sprækken, indtil du stille og roligt kan åbne den mere og mere.

Mit råd vil være, at du støtter og hjælper din mand, med det stress. Måske har han brug for eb kærlig men bestemt "hjælp" til at skære ned på sit arbejde eller sine ambitioner? Måske har han brug for massage uden forventning om noget til gengæld? Måske har han brug for ekstra kram? At blive rykket med ud og gå tur i det grønne? Lækker mad? En sød SMS på arbejdet?

Dine behov skal OGSÅ høres! Men hvis din mand er meget presset og stresset, så tænker jeg ikke, at du kan gøre andet end at drage omsorg for det. Og så - i det omfang, du fornemmer, at han har energi til det - giv konkret lyd til dine behov. Men start evt. med bare at "kræve" nærhed, og ikke sex.

Det er mit bud :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, mit råd vil nok være, at prøve at skubbe sex-tankerne lidt væk og være der lidt ekstra for din mand.

Hvis jeg havde stress og det kvalte min sexlyst, så ville det sidste, jeg havde brug for, være at min ægtefælle "pressede på" for mere sex. Jeg kan godt forstå, at 6 mdr er lang tid, men jeg tænker at det ved både sex og kærlighed gælder, at hvis du hiver og flår for meget i en dør, der står på klem, så risikerer du, at smække den i. Så hellere kigge ind af sprækken, indtil du stille og roligt kan åbne den mere og mere.

Mit råd vil være, at du støtter og hjælper din mand, med det stress. Måske har han brug for eb kærlig men bestemt "hjælp" til at skære ned på sit arbejde eller sine ambitioner? Måske har han brug for massage uden forventning om noget til gengæld? Måske har han brug for ekstra kram? At blive rykket med ud og gå tur i det grønne? Lækker mad? En sød SMS på arbejdet?

Dine behov skal OGSÅ høres! Men hvis din mand er meget presset og stresset, så tænker jeg ikke, at du kan gøre andet end at drage omsorg for det. Og så - i det omfang, du fornemmer, at han har energi til det - giv konkret lyd til dine behov. Men start evt. med bare at "kræve" nærhed, og ikke sex.

Det er mit bud :balloons

Jeg er faktisk uenig! Hvis et forhold skal overleve må der gives og ikke bare tages. Fint nok han er stresset DET forstår jeg, jeg forstår også manglende sex lyst, men hvis man kan lokalisere problemet så har man PLIGT til at gøre noget ved det. ISÆR når det handler om en af grundstenene i et romantisk forhold.

Det er ikke fair at TS skal være offer for mandens chefs håndtering af medarbejdere.

Har han stress i en sådan grad at det påvirker deres forhold så må han sygemelde sig eller finde en måde at håndtere det på.

Det betyder ikke at jeg syntes at manden skal ligge sig på ryggen og sige "hop op" hvis han ikke har lyst, men hans kone fortjener en fyldest gørende forklaring og en plan for hvordan han vil gøre noget ved det og hvordan hun kan hjælpe.

Kan han ikke det, har han brug for ekstern hjælp.

Vi har også gået i perioder uden sex og Mie var da et år før der var RIGTIG gang i det igen herhjemme - men vi talte om det, snakkede om hvad vi så havde brug for, hvad vi kunne gøre og i det hele taget havde vi aftaler om hvordan vi håndterede det!

Blev det for lidt for Anders kunne jeg lave lidt "Håndarbejde" det hjalp på det.

Det kan være der går 3-6 mdr mere før han er klar, men hvis han så i det mindste gør noget for at nå derhen så er det snart bare et bump på vejen! Giver massage, kysser, nusser og ligger i ske.

Skærer ned på arbejde, finder et nyt eller sygemelder sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke ret tit jeg nævner sex for ham og har prøvet at snakke med ham om at de har travlt på arbejde men når jeg siger stop til ham og jeg ikke synes han skal tage mere ind lytter han ikke til mig og gør det alligevel.han bliver krammet meget når han er hjemme og skriver allerede små søde beskeder til ham. Det er ikke særlig tit jeg snakket med ham om sex men jeg synes det er længe at gå først 1 1/2 år og derefter 6 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor jeg har været stresset har Anders fx stillet krav om kram. Han har båret et røvhårdt læs siden juni, men når jeg har haft overskud har vi lagt i ske på sofaen med rødvin og en film.

Han har bedt mig gøre noget ved nogle ting, fordi det ikke er fair overfor ham at han skal trække læsset 24/7

Jeg har fortalt ham hvor dejlig han er og købt is og chokolade som en "jeg elsker dig gestus" fordi det var let at overskue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi den ikke kan komme op. Han siger det er stress på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror I har behov for hjælp til at få det igang igen - hvis ikke så tror jeg simpelthen ikke jeres forhold holder.

 

Det har ikke noget nødvendigvis noget med børn at gøre - men sex ER bare grundstenen i et forhold. Ikke nødvendigvis samleje som sådan - men uden en eller anden form for fysisk nærhed er det blot et "bofællesskab", hvis du forstår?

 

Det er IKKE normalt at gå i årevis uden fysisk nærhed - og det er hverken konstruktivt eller retfærdigt overfor nogen af jer, at der ikke bliver snakket om grundene til det. Jeg tror der er en dybere grund end stress på arbejdet til at jeres forhold er havnet i en tørke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes han skal få en henvisning til en psykolog hvis han er så stresset at han ikke kan håndtere sit privatliv oveni jobbet... Jeg har selv været deltidssygemeldt med stress og det er bestemt ikke sjovt, men så er det bare ekstra vigtigt at holde på de tætte relationer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha. Jeg synes, de andre herinde giver nogle rigtig gode råd - og jeg ville prøve at følge dem. J

 

Jeg sidder her og føler mig rigtig hård og kynisk, fordi min første indskydelse var: Gå ud og find en, der tænker på dine behov, som har lyst til dig og som får dig til at føle dig sexet, dejlig og ønsket. For det er jo rigtig nok at sex ikke er alt i et forhold - og du elsker ham jo, hvis du gerne vil have børn med ham.

Men det kan da bare ikke være rigtigt, I ikke kan tale ordentligt om det, synes jeg? Han skal da værdsætte dig, også selvom han er stresset. Jeg tror ikke, jeg kunne klare det. Sex er jo andet end orgasme; det er nærvær, ømhed og kærlighed. Og jeg synes ikke, det lyder som om, I er helt på samme bølgelængde.

Men igen - hvis du elsker ham skal jeg ikke sidde og opfordre dig til at finde en anden kærlighed. Jeg synes bare ikke, han kan være det bekendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej alle i søde mennesker..

 

rigtig mange tak fordi i har taget jer tiden til at læse mit opslag og komme med rigtig mange gode råd. jeg har en lidt speciel mand så det der med at søge hjælp andre steder ved jeg at han ikke vil. men jeg har fået snakket rigtig godt med ham og fået forklaret ham hvordan jeg har det når jeg bliver afvist hele tiden og denne gang har han valgt at lytte til mig og ikke bare feje mig af. så det er rigtig dejligt. han sagde også at han havde haft lyst flere gange men så var det ikke blevet til noget og så havde han været for træt alligevel. men vi har snakket om at begynde og træne så vi kan få en kondi igen og håbe på det også er med til at give mere overstud i hverdagen. og vi er faktisk også begyndt at prøve at få børn så vi beskytter os ikke længere og han er også blevet meget mere kærlig og husker at vise det selvom han har en travl hverdag så det er rigtig dejligt. så nu håber jeg så bare på at der kommer børn en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder sørme dejligt! :) Tillykke med det - og godt du ikke fulgte mit råd :rolleyes. Held og lykke med at blive gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige gyldig hvor meget jeg beklager mig over ham tror jeg aldrig jeg ville kunne gå fra ham. han fylder alt for meget i mit liv og har alt for stor betydning for mig. alt det han har hjulpet mig igennem og han har som den eneste ikke vendt mig ryggen da jeg havde allermest brug for nogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Nogle gange hjælper det at lette sit hjerte herinde og få nye perspektiver på før man åbner op for manden.

Ligegyldig hvad så er det super at i har fået gjort noget ved det. Og så får du lige en ordentlig omgang :bd med på vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER