carinablicher

Drømme i??

12 indlæg i dette emne

Måske et lidt mærkelig spørgsmål og jeg ved heller ikk om det hænger sammen med graviditet!

Men siden jeg holdet op med at stå op om natten for at spise, drømmer jeg vild meget og de mærkeligste drømme!!

Jeg er 14+4 i dag og holdet op med at spise om natten for 3 uger siden!

Tit vågner jeg af drømmen, og når jeg falder i søvn igen starter der bare en ny drøm, så kan hurtig komme op på 3-4 drømme i løbet af en nat, det plejer jeg altså ikk!

Er der nogen af jer andre der drømme ekstra meget i jeres graviditet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh ja det gjorde jeg også i starten af graviditeten. Det er vist meget almindeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener man siger, at vi bedst husker vores drømme (men ikke drømmer flere), når vi ikke sover så tungt/roligt, og de fleste af os oplever jo, at vi sover mindre tungt fordi vi skal op og tisse og vi måske vågner, når vi skal skifte stilling i sengen, så mon ikke mange af os huske flere drømme end ellers? Det er i hvert fald også tilfældet her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vidste ikke det var normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vidste ikke det var normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns klart jeg har drømt mere mens jeg var gravid (eller husket flere)

Hvis du vil ha hjælp med noget drømmetydning må du komme med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også drømt betydeligt mere her i min graviditet end jeg ellers plejer at gøre. Det kan godt være ret frustrerende da ikke alle drømme er lige behagelige, men klart når man husker sine drømme mere, virker det jo også som om der er flere dumme imellem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg vil også sige at der nogen i mellem som ikke er sjove, og det bliver mega træls når man så kommer til at tænke på dem hele dagen!!

Synes godt nok deg er vild man kan drømme så meget bare fordi man er gravid, eller huske dem bedre!!

Kunne være sjovt at få dem tydet, men omvendt tror jeg ikke jeg kan få mig selv til at fortælle om dem, skammer nok lidt over dem!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg vil også sige at der nogen i mellem som ikke er sjove, og det bliver mega træls når man så kommer til at tænke på dem hele dagen!!

Synes godt nok deg er vild man kan drømme så meget bare fordi man er gravid, eller huske dem bedre!!

Kunne være sjovt at få dem tydet, men omvendt tror jeg ikke jeg kan få mig selv til at fortælle om dem, skammer nok lidt over dem!!

Jeg kan godt forstå, hvis du ikke har lyst til at fortælle dem, for drømme er IMO meget "private", men du må IKKE skamme dig over dem :kram2

Jeg har selv drømt de SYGESTE drømme, der fx har handlet om sex med alle mulige dybt upassende mennesker, mord, had og drømme hvor mit (dengang ufødte) barn tog alle mulige klamme skikkelser og jeg ved ikke hvad. Det kan betyde noget helt andet end det grimme som man drømmer, men jeg er overbevist om at det også bare kan være "hjerne-affald". :kram2

Jeg har flere gange nævnt drømme herinde, og nogle gange fået nogle rigtig brugbare tolkninger :) Men fortæl kun, hvis du selv får lyst til det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh har du ikke en link til de drømme du har skrevet om og folk har læst!!!

De fleste af mine drømme er virkelig latterlige og dem glemmer jeg!

Haha vågnede kl 2 i nat og havde en sjov en at tisse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh har du ikke en link til de drømme du har skrevet om og folk har læst!!!

De fleste af mine drømme er virkelig latterlige og dem glemmer jeg!

Haha vågnede kl 2 i nat og havde en sjov en at tisse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid drømt meget, så der har ingen forskel været her.  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER