Ema

muffins

10 indlæg i dette emne

Vi skal jo flytte lige om lidt og derfor skal vi jo også have sagt pænt farvel både på arbejdet, legestuen, mødregruppen og en masse andre steder.

Til det formål havde jeg tænkt mig at bage en masse muffins, gerne lidt forskellige, så kom frisk med alle jeres bedste muffins opskifter så jeg kan få lidt inspiration

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker muffins med hindbær (frosne kan fint bruges) og hvid chokolade :-) har ikke lige nogen bestemt opskrift liggende, plejer bare at Google det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også finde meget interessant på Google, men synes ofte ikke opskrifterne så er så gode når det kommer Tim stykket.

Derfor ville jeg høre om der ikke var nogen der havde nogle gode nogen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at kigge på DR. Oetker hjemmeside. Dem jeg går afprøvet har været fine. Valentine cupcake bagte jeg til vores bryllup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg plejer at kigge på DR. Oetker hjemmeside. Dem jeg går afprøvet har været fine. Valentine cupcake bagte jeg til vores bryllup.

Tak for tippet, har aldrig set deres hjemmeside så der er da lidt der skal testes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke prøvet dem her men de ser lækre ud. http://skoletoften-mad.blogspot.dk/2013/03/muffins-med-nutella.html?m=1

Min mand blev ellevild ved udsigten til Nutella muffins, så dem var vi nødt til at prøve.

Men vi blev faktisk lidt skuffede. De var ilke dårlige, men bare lidt kedelige.

Bare til information, hvis andre skulle kaste sig ud i dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker muffins med hindbær (frosne kan fint bruges) og hvid chokolade :-) har ikke lige nogen bestemt opskrift liggende, plejer bare at Google det :-)

Den kombination havde jeg ikke lige prøvet før, så fandt en opskrift på Sarahs kager og mums siger jeg bare :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Odense marcipan har nogle gode nogle :) en med bær, hvid chokolade og marcipan, samt en med lakrids og chokolade :) De er mega gode, siger min mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bager af og til banan chokolade muffins fra en opskrift fra dk-kogebogen.dk og de er altid succes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER