Barbamama

Bidro ren - bidronningeføde?

3 indlæg i dette emne

Jeg har fået anbefalet bidro ren til at booste fertiliteten, men kunne godt tænke mig at høre flere erfaringer og/eller en forklaring på, hvad det egentlig gør ved kroppen :) Er der nogen, der vil byde ind? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået anbefalet bidro ren til at booste fertiliteten, men kunne godt tænke mig at høre flere erfaringer og/eller en forklaring på, hvad det egentlig gør ved kroppen :) Er der nogen, der vil byde ind? :)

 

Er det ikke noget med, at det skulle forbedre livmoderslimhinden, så man bliver bedre til at holde på en evt. graviditet?? Jeg tror vist, at det er det, der er teorien.

 

Om det virker eller ej, tør jeg ikke svare på. Men som udgangspunkt er jeg generelt skeptisk overfor noget, hvor der vist ikke rigtig en forskning, der viser, at det virker. Tilmed koster det vist også lidt mange penge.

 

Jeg tænker, at i dit tilfælde er det måske lidt overkill? Du har trods alt 'kun' (jeg ved godt, at det stadig føles som en evighed!!!) prøvet i 3 mdr, og du blev gravid i første forsøg sidst. Og der er vist intet, der tyder på, at du skulle have problemer med at holde på en graviditet (ingen bio, og ingen SA?).

 

Men man skal jo gøre det, der føles rigtigt, så hvis du føler for bidronningføde, så giv det et 'go' og beret gerne erfaringer tilbage til os :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kender jo min erfaring med Bidro Ren, Gele Royal :) Men for andre kan jeg fortælle, at vi havde forsøgt på graviditet i godt 1 år, det har faktisk været gældende begge gange vi har haft gang i PB. Vi er hhv. 33 (bliver 34) og 37, så alderen har vi også været noget bekymrede for at have mod os.

I januar/februar havde vi 2 biokemiske graviditeter. Jeg begyndte til akupunktur i januar, for at give min krop bedre muligheder for graviditet. Jeg havde god glæde af akupunktur og zoneterapi da vi lavede vores datter, også efter langt tids forsøgen og en mistet abort forinden da.

Da jeg igen fik mens den 18. Marts blev jeg rådet til opstart på Bidro ren Gele Royal, for at booste æggene, som måske ikke var i så god stand (man ved jo aldrig hvad der er bag en biokemisk graviditet, men eftersom det har hjulpet med zoneterapi og akupuntur før, så prøver jeg gerne for at forøge vores odds). Jeg skulle starte med at tage 3 tabl. Dagl. I 10 dage, så 2 tabl. Dagl. I 10 dage og dernæst 1 tabl. Dagl. Indtil opnået graviditet (dog maks i 6 mdr.). Udover dette fik jeg også akupunktur i dagene op til forventet ÆL :)

Det hjalp og i dag er jeg 28+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER