Guest M's mor

Med søster til scanning

3 indlæg i dette emne

Min søster skal føde til april. Hende og jeg har haft mange op og nedture i gennem årene. Og vi har det desværre stadig da hun ikke kan tåle at jeg siger min mening til hende, men hun må godt sige det til mig.

Hun går til nogle ekstra scanninger fordi hendes moderkage ligger sådan at barnet ikke kan komme ud.

Men nu har hun lige spurgt mig om jeg vil med til næste scanning. og selvfølgelig vil jeg det. var dog noget overrasket for hun havde sagt at hun ikke ønskede at andre end hendes kæreste var med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tænker, at det er hendes forsøg på at fortælle dig, at hun gerne vil have at du er en stor del af hendes og hendes barns liv til trods for jeres op og nedturer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker, at det er hendes forsøg på at fortælle dig, at hun gerne vil have at du er en stor del af hendes og hendes barns liv til trods for jeres op og nedturer.

Det håber jeg da. Holder af min søster selvom hun kan være en frygtelig (k)ælling nogen gange. Og det var også før hun blev gravid. Men vil jo så gerne spendere en masse timer med den bette.. og det håber jeg også at jeg kommer til :-)

Hende og jeg er to vidt forskellige personer. Hun er meget svingende humør mæssigt i forhold til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER