Little Miss

Live fra riget - dok om fertilitet

38 indlæg i dette emne

Der starter lige nu på TV2 en live dok serie fra Rigshospitalet. I aften er det om fertilitet. Skal i se det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der starter lige nu på TV2 en live dok serie fra Rigshospitalet. I aften er det om fertilitet. Skal i se det?

Ja, vi sidder klar herhjemme:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der starter lige nu på TV2 en live dok serie fra Rigshospitalet. I aften er det om fertilitet. Skal i se det?

Oh yes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sad lige og overvejede at gå ind og skrive en tråd omkring der samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige slået over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om nogen af dem der er med er herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om nogen af dem der er med er herinde?

Der er i hvert fald blevet adviseret efter par herinde, tror jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh så sidder jeg og tuder over hende Louise tuder :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh så sidder jeg og tuder over hende Louise tuder :-(

Ja :boo Det er SÅ nemt at følge hendes tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er i hvert fald blevet adviseret efter par herinde, tror jeg :)

Ja det så jeg godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :boo Det er SÅ nemt at følge hendes tanker...

Ja det er. Har så mange gange tudet over hvor uretfærdigt jeg følte det var at alle andre end mig kunne blive gravide ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser også med. Åh har sådan lyst til at give Louise en krammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm er det bare mig der synes det var lidt tamt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver da helt nervøs for pb2... Var slet ikke klar over at end fertilitet er højest som 20 årig :o Der var jeg da bare slet ikke klar til at få børn.,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver da helt nervøs for pb2... Var slet ikke klar over at end fertilitet er højest som 20 årig :o Der var jeg da bare slet ikke klar til at få børn.,.

Ja det er pænt skræmmende. Fik det af vide da vi fik hjælp til Carl Emil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er pænt skræmmende. Fik det af vide da vi fik hjælp til Carl Emil

Jeg fik blot at vide at der var godt jeg kom som 27 årig og ikke 37 årig. Og nu er jeg så blevet 31 :o Puha, godt vi har tid til at starte op i behandling igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæftede mig også ret meget ved det med "barnløshed er en folkesygdom".. Meget tankevækkende :unsure

 

jeg irriterede mig lidt over de brugte så meget tid på at følge skraldet (jeg er da ligeglad med skraldet, så snak hellere lidt mere med nogle af kloge mennesker, så jeg kan blive klogere  :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige siddet og set det.

Det var "rart" at vide, men også ærgerligt, at andre også har været igennem flere forsøg, uden at det er endt med baby, man føler nogle gange, at man er den enste der bare ikke kan få et barn.

Min mand og jeg har forsøgt i over 6 år, og skal faktisk have sat æg op i morgen for 3. Gang, så nu håber jeg vi har heldet med os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæftede mig også ret meget ved det med "barnløshed er en folkesygdom".. Meget tankevækkende :unsure

 

jeg irriterede mig lidt over de brugte så meget tid på at følge skraldet (jeg er da ligeglad med skraldet, så snak hellere lidt mere med nogle af kloge mennesker, så jeg kan blive klogere  :lol)

Haha giver dig ret, fuck da skraldet, lad os nu se nogle babyer blive til osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæftede mig også ret meget ved det med "barnløshed er en folkesygdom".. Meget tankevækkende :unsure

jeg irriterede mig lidt over de brugte så meget tid på at følge skraldet (jeg er da ligeglad :lol)

Ja, hvad sælen har det med fertilitet at gøre. Hvorfor ikke lidt fokus på bl.a pco(S) som rigtig mange piger kæmper med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæftede mig også ret meget ved det med "barnløshed er en folkesygdom".. Meget tankevækkende :unsure

 

jeg irriterede mig lidt over de brugte så meget tid på at følge skraldet (jeg er da ligeglad med skraldet, så snak hellere lidt mere med nogle af kloge mennesker, så jeg kan blive klogere  :lol)

Ja helt ærligt... WE DON'T CARE! ;-)

 

Har også lige siddet og set det.

Det var "rart" at vide, men også ærgerligt, at andre også har været igennem flere forsøg, uden at det er endt med baby, man føler nogle gange, at man er den enste der bare ikke kan få et barn.

Min mand og jeg har forsøgt i over 6 år, og skal faktisk have sat æg op i morgen for 3. Gang, så nu håber jeg vi har heldet med os :)

Rigtig meget pøj pøj med imorgen  :kiss

 

Ja, hvad sælen har det med fertilitet at gøre. Hvorfor ikke lidt fokus på bl.a pco(S) som rigtig mange piger kæmper med...

Ja når de nu selv nævner at der er en folkesygdom så sæt mere fokus på løsninger og problematikken omkring PCO og mænds sædkvalitet. Hvad der (ud over at gå igang tidligere) kan gøres

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæftede mig også ret meget ved det med "barnløshed er en folkesygdom".. Meget tankevækkende :unsure

jeg irriterede mig lidt over de brugte så meget tid på at følge skraldet (jeg er da ligeglad med skraldet, så snak hellere lidt mere med nogle af kloge mennesker, så jeg kan blive klogere :lol)

helt enig. Vi har nok skrald her hjemme til at se på mere :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok også, det var et lidt skuffende program. Sprang rundt mellem alt muligt uden rigtigt at gå i dybden med noget :(

Er slet ikke sikker på, at 30 års fertiliteten er halv så god som 20 års fertiliteten. Synes jeg har læst en masse, der tyder på, det skulle være nogenlunde det samme, og det først er efter 35 år og 40 år, den skulle falde.... Og derudover er det jo ikke særligt konstruktivt. Vi kan jo ikke alle begynde at få børn i gymnasiet el lign - de fleste af os vil fx gerne lige møde den rigtige partner først. Tsk tsk!

Og hvad sker der for skralde indslaget???

Eneste positive var det der par, der kæmpede (Louise og ?). Dem kunne jeg i høj grad sympatisere med - yikes, det er bare hårdt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvorfor blev PCO slet ikke nævnt?

TV2 får ikke topkarakter fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER