Guest Gremina

Fra not til hot

34 indlæg i dette emne

82,9 her til morgen

Hvis jeg giver den en ordenlig skalle denne her uge, så kan jeg måske nå mit første mål til julefrokosten på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- 10 kg i dag :yay det kræver billeder

Her er jeg 10 kg tungere

sQc4H52.jpg

lXU6e64.jpg

Og her er jeg 10 kg lettere

hqq30vb.jpg

IQsPGJM.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw sikken en forskel - sådan :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en forskel! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

  

Wauw sikken en forskel - sådan :yay

  

Wow en forskel! :respekt

Mange tak piger :) jeg har det efterhånden også godt inde i mig selv, men jeg kæmper videre, for der skulle meget gerne ryge 10 kg mere

Så hvis taberdysten starter op igen til januar, så er jeg på, for tror at de sidste 10kg bliver de sværeste at komme af med.

Og så skal jeg jo også lige arbejde på ikke at falde i igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikke en forskel :respekt Du er da så sej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har taget alt for meget på i julen, 3 kg :( men jeg har overhovedet heller ikke holdt igen. I søndags startede jeg så, så småt op med at spise fornuftigt igen. I går skulle jeg så starte på arbejde igen efter en dejlig lang ferie, og havde bare hovedpine hele dagen, pyyhh det er hårdt at undværer sukker.

Jeg glæder mig så meget til de her 14 dage er gået, så jeg ikke har den her modbydelige sukker tømmmermændshovedpine. Jeg har haft fastedag i dag og jeg er bare sulten. I morgen bliver helt klart en bedre dag, med lidt mere mad.

Morgenmad 100gskyr med hakkede mandler, formiddag et par gulerødder, frokost en skive rugbrød, med en halv avokado og en tomat, eftermiddag, en banan, aftensmad broccolisalat med kylling, og selvfølgelig en masse vand og mine sædvanlige 2-3 kopper kaffe, som jeg vil lære at drikke UDEN mælk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER