mrsferozi

træthed, erfaring med detox & SA

3 indlæg i dette emne

Heeej :)

Lige kort om min historie: smed ppiller jan 13, første menstruation okt 13, gravid jan 14, SA marts 14

Siden min abort har min menstruation været SÅ uregelmæssig lige efter abort gik der 43 dage, så gik der 50 dage førmens igen, så 68 dage - nu er jeg så i min 43 cyklus dag.

Har været hos gyn - alt i underlivet ser fint ud, men venter på blodprøvesvar (de syntes jeg først sku have en tid efter 3 måneder :( )

Men den her måned har jeg haft SINDSYGT ondt i ryggen (især lænden) - og min krop er virkelig konstant træt, sådan som om man hele tiden har behov for at strække sig - hvis i kender følelsen. Jeg kan virkelig mærke trætheden i musklerne når jeg løfter ting - det "kilder" i min krop.

- hvad ville i gøre? Ringe til lægen? Kan det være graviditet? Ved ikke hvornår jeg skal teste, da jeg jo højst sandsynligvis har sen ægløsning!

Og er der nogen af jer der har erfaring med charlotte becks bog "bliv naturligt gravid" ?? Eller generel detox til at sætte balance i systemet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender ikke den detox du snakker om :)

 

Jeg vil sige, at i min første graviditet, var det første symptom at jeg havde sindssygt ondt i mavemusklerne - som om jeg havde lavet fysisk hårdt arbejde, omend det nok ikke kvalificerer at danse om juletræ :lol Synes det var vildt mærkeligt!

 

Anden gang havde jeg vildt ondt i lænden en uges tid før jeg teste positivt. Blev spurgt hvornår jeg gik på barsel af en samarbejdspartner fordi hun synes jeg lignede en der var gravid fordi jeg stod og holdte mig på lænden... Blev liiiidt paf, eftersom jeg havde mistet 3 måneder før. 

 

Så jeg vil mene at ømme muskler bestemt godt kan være et graviditetstegn :) Ikke et sikkert tegn - men en del af det :)

 

Så jeg ville ikke opgive håbet endnu hvis jeg var dig, men ville se tiden an en uges tid eller noget, evt. prøve at tage en test, hvis du tænker at du kan væe gravid :)

 

Jamen det er sådan hele min krop føles - som om jeg har løbet et maraton!! Og det passer meget godt med der hvor jeg TROR jeg havde ægløsning - da jeg får nogle mærkelige "anfald" kalder jeg dem, hvor jeg får kvalme, ondt i hovedet og bliver svimmel. 

 

Ej hvor sjovt - jeg syntes bare også jeg kan huske jeg havde sindsygt ondt i lænden og øverste del af ryggen sidst. men jeg betvivler hele tiden om det bare er mig der bilder mig selv det ind :( 

 

Tak for det <3 håber det i hvert fald af hele mit hjerte at der snart er bonus :D <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mrsferozi. 

Jeg har selv haft en spontan abort i marts. Min første cyklus var 38 dage, så 34 dage og nu er jeg begyndt med at tage Vitex som du kan købe i en online helsekost. Det har gjort at min cyklus er ca 30 - 32 dage :-)

Vitex er med til at skabe stabiliserer din cyklus og på samme tid øge fertiliteten :-) 

Det er bare hvis du endnu har de laaaaange cykluser :-) 

Herudover kan jeg stærkt anbefale dig at skære sukker og stivelse ud af din kost og spise som man ville gøre med PCO det hjælpe også rigtig mange kvinder til at blive gravide. Min søster var i fertilitetsbehandling men endte med at spise sig gravid på denne måde i stedet.. Nu er hun gravid for 2. gang inden for et år  :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER