Guest Felixmor

Asger

55 indlæg i dette emne

Velkommen hjem, hvordan har du det sådan efter kejsersnittet?

Jeg har det ok. Det er ømt og kan mærke det heler. Men det bliver helt klart bedre for hver dag. Det værste er psyken. Der skete meget og det gik relativ hurtigt. De var dygtige ingen tvivl Men det var svært at følge med og så var jeg pudse bange. Så i dag er jeg blevet tilbudt en efterfødsels samtale ved min konsultations jm og jeg har sagt ja. Så hun ringer med en tid for det kunne jeg vist meget godt bruge.

Tak fordi du spørger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Scanning på mandag af Asgers nyrer. Bliver spændende!

Meget spændende, håber alt er ok! virker lægerne bekymrede over det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ok. Det er ømt og kan mærke det heler. Men det bliver helt klart bedre for hver dag. Det værste er psyken. Der skete meget og det gik relativ hurtigt. De var dygtige ingen tvivl Men det var svært at følge med og så var jeg pudse bange. Så i dag er jeg blevet tilbudt en efterfødsels samtale ved min konsultations jm og jeg har sagt ja. Så hun ringer med en tid for det kunne jeg vist meget godt bruge.

Tak fordi du spørger :kram2

God idé med den samtale, kan godt forstå du har brug for at få snakket det hele igennem...

Og du behøver ikke at takke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget spændende, håber alt er ok! virker lægerne bekymrede over det?

Jamen lægen satte scanneren på i lørdags og det de kunne se uden dog at kunne se ret meget for foster fedt så fint ud. Men nyrerne er jo i hvert fald glade for, at blæren fungerer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen lægen satte scanneren på i lørdags og det de kunne se uden dog at kunne se ret meget for foster fedt så fint ud. Men nyrerne er jo i hvert fald glade for, at blæren fungerer :)

Det lyder da dejlig betryggende at det umiddelbart så ok ud :) skal nok krydse fingre for at det kun var fordi han ikke fik tisset og alt bare er tiptop nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER