Babylykke

Ynkeligt oplæg.. Advarelse

5 indlæg i dette emne

Jeg er såååååå træt, så træt så træt. For at blive gravid fik jeg hormonindsprøjtninger, og så ÆL sprøjte, men der var min krop så begyndt at arbejde med. Så sidst i januar sad jeg i en stol, og fik ondt, da jeg rejste mig, var min mave så stor og rund, som var jeg seks mdr. Henne.

Jeg var kraftigt overstimuleret, så mine æggestokke var firdoblet i størrelsen. Det gjorde ondt, så jeg havde svært ved at sove, heldigvis var jeg da også blevet gravid! Men æggestokkene ville bare ikke blive mindre, så det varede i 4 mdr. Med minimal søvn. Da det aftog tog plukveerne over, dog fik jeg et par timers søvn afbrudt. Så kom bækkenløsningen, og de sidste fem uger har jeg slet ikke kunne komme ned i den dybe søvn.

Nu har jeg reddet mig en forkølelse, men jeg har jo intet overskud tilbage.. Og begynder at frygte fødslen, hvordan skal jeg klare det, når jeg er såååååå udkørt og træt...

Undskyld det her øv... Men måtte have luft.. Kan ærlig talt ikke klare at høre, " så er det godt det snart er slut!" Jeg har termin om 46 dage, det er ikke snart det er bare 46 dage til uden søvn. Jeg glæder mig til de få timer jeg kan sove når hun er kommet, og jeg ved det kan være begrænset, med mine tvillinger var jeg oppe 11 gange hver nat med den ene af dem bare... Men jeg ku sove indimellem...

Åh hvor er jeg træt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå du er træt. Hold da op en omgang du har været igennem. Kan du ikke få hjælp til at ramme den dybe søvn?

Synes det er helt ok at brokke sig. Der skal være plads til det hele.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så væmmeligt at være grundtræt!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men jeg er så hårdt ramt at jeg må spørger min læge på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke, men jeg er så hårdt ramt at jeg må spørger min læge på mandag...

Synes det lyder som en god idé. Du er jo nød til at kunne klare en fødsel i nærmeste fremtid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER