Marcusmor

Smerter i lænd, mave og siden?

3 indlæg i dette emne

Hej Piger, 

 

Jeg vil bare høre, om der er andre, som har sådanne "underlige smerter" i kroppen.. 

 

Mindes ikke så meget fra min første graviditet, så spørger I stedet herinde. 

 

Jeg er i 14. uge og har siden igår haft sådanne underlige smerter som både er i lænden, og lidt i siderne også. Derudover smerter i øvre mave? Altså over navlen.. 

 

Jeg er absolut ikke et pive-hovede, og der skal enormt meget til før, at jeg føler at jeg har ondt.. Så det er ikke fordi jeg synes det er ulideligt, men det er bare underligt.. Det føles ikke som "mens-smerter".. 

 

Jeg er scannet 4 gange allerede og har overstået NF, og alt er som det skal være.. Men hvad pokker gør så ondt nu? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker umiddelbart ligamentsmerter.. er ikke sikker, men det er mit bedste bud :)

Jeg har ondt under navlen i øjeblikket samt lidt ud i siderne, og tænker at det er fordi at det hele udvider sig. Jeg er 12+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lænd er virkelig fyldt med smerte for tiden og har smerter op i min højre side. Jeg går selv ud fra at det er fordi det hele giver sig lidt for tiden (jeg er 19+6).

Mit bedste råd er varmepuden på lænden og lidt ud på siden og så sørge for at slappe godt af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER