Sanne28

Synes det er svært!

10 indlæg i dette emne

Hej :-)

Jeg er ny her inde. Det er 3. gang vi prøver på at lave baby.

Vil hører om der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe :-) Tror nemlig at det trænger til nye øjne ;-)

Altså problemet er at jeg synes det er svært denne gang med ægløsnings tidspunktet. Med de 2 første var jeg ikke i tvivl når det var. For havde tykt udflåd. Min veninde har hjulpet mig med at finde ud af hvornår tidspunktet er. For har lavet nogle beregninger på nettet og de er ikke helt enige og hvis jeg tæller de 14-16 dage fra hvornår mens (ikke må) komme, så svare det til den 19.-21. Men er 90% sikker på at ægløsning var den 18./19. For der var det noget tykkere og i går oplevede jeg at der var nogle små klumper. Er meget nysgerrig når det kommer til det her, så lavede en terminberegning, som sigerat ægløsnings tidspunktet er den 21. Men det kan ikke helt passe når jeg tror det var den 18./19. Kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal regne med. Vi var sammen mandag ;-) Må nok hellere sige at min første mens dag var den 3. august.

Håber ikke at det er alt for forvirrende :-)

Hilsen Sanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har desværre ingen gode råd, men vil byde dig velkommen herinde og jeg sender en masse babystøv i din retning

 

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen gode råd, men vil byde dig velkommen herinde og jeg sender en masse babystøv i din retning

:loveshower :loveshower

:ditto :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak :-) Og i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvsi du føler, det var 18./19., så er den nok god nok. Det er jo også meget tæt på den 19.-21. som div beregnere siger. Jeg ville under alle omstændigheder lige tage en omgang sexeri med manden igen i dag, og så er I nok dækket ind :)

 

Hvis det mod forventning ikke lykkes i denne cyklus, så kan du overveje at prøve med ægløsningstest næste cyklus. Det har hjulpet mig utroligt meget til at lære min cyklus at kende. Held og lykke :) :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gang vi prøvede at lave den første, tog jeg også en gang en ægløsningstest. For at se om det jeg havde læst om udflåd passede. Så er næsten sikker på at det var i mandags/tirsdags. Det er nok bare fordi jeg har lavet for mange teste og talt at jeg bliver i tvivl ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det absolut must at have det der udflåd? :unsure Jeg tænker, at hvis man har jævnlig mens, så har man vel også ÆL. Og jeg har altså ikke mærket noget af det seje udflåd endnu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg har læst om det. Så lyder det som om at det er lidt vigtig, men det er jo også forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget der kommer. Så jeg sætter min tillid til at det jeg har læst om udflåd et rigtig og passer på mig. For det passede de to andre gange. Der er jo ingen der siger at den skal komme den 3. september bare fordi jeg har været "heldig" at det er kommet den 3. De sidste 6 gange. Så derfor kan mandag/tirsdag jo godt passe. Så skal jeg nok bare gå ud fra at mens (forhåbentlig ikke) kommer den 1. september. Men har ikke rigtig haft noget udflåd siden onsdag hvor der kom noget med nogle små klumper i. Det er også først i denne her cyklus at jeg har oplevet det udflåd siden jeg smed p-pillerne i december. Har det hele tiden som om min mens kommer.

Men tror og håber på at du har ægløsning :-) For du har jo nogle andre symptomer end jeg har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm okay. Håber for os begge i hvert fald!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også :-D Kun små 13 dage tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER