MrsMom

Suttekæder....

6 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne sy eller hækle nogle suttekæder....

 

... men når man ikke ved hvilken sut hun kommer til at bruge, hvordan gør man så lige?

 

*Måske der er noget i sutteverdenen jeg har overset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hæklede bare en løkke, så kan du få den til at passe alle sutter, via de små huller sutten har. Giver det mening? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller sådan nogle, de er rimelig simple og fine at lave, og med en knap kan du nemt sætte en mam ring i enden hvis det ender med at være mam sutter der hitter..

http://www.ebay.co.uk/itm/Callys-Funky-Dummy-Clips-Choose-From-250-Ribbons-Baby-Gift-Free-Gift-Bag-/171176939425?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&hash=item27daf0cfa1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hæklede bare en løkke, så kan du få den til at passe alle sutter, via de små huller sutten har. Giver det mening? :)

 

Måske jeg lige skal pakke de forskellige sutter ud jeg har :)

så kan det være det giver mening ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller sådan nogle, de er rimelig simple og fine at lave, og med en knap kan du nemt sætte en mam ring i enden hvis det ender med at være mam sutter der hitter..

http://www.ebay.co.uk/itm/Callys-Funky-Dummy-Clips-Choose-From-250-Ribbons-Baby-Gift-Free-Gift-Bag-/171176939425?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&hash=item27daf0cfa1

 

Det var faktisk en meget smart ide, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var faktisk en meget smart ide, tak :)

Det var så lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER