PB_14

Baby doppler

4 indlæg i dette emne

Hej alle! :)

 

Jeg beklager hvis emnet har været fremme mange gange!

 

Jeg kunne godt tænke mig, at høre fra dem, der har erfaring med denne doppler dims :D

 

 

Virker det? Hvilket mærke har du prøvet? Og er det i det hele taget værd at bruge penge på (ca. 900 kr. kan jeg se på nettet)?

 

 

Jeg/vi er allerede de evigt bekymrede kommende forældre, så vi vil selvfølgelig gerne følge med i, om der stadig er liv derinde, så vi tænkte at dette måske ville give en slags tryghed (er 14+4 i dag)..  :blush

 

 

Men hvad synes I ?? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejede kraftigt at købe en af samme årsag som dig men kom fra det igen som tiden gik og har faktisk ikke "manglet trygheden" efter min MD scanning :-)

Synes du skal spare pengene og købe noget lækker (til dig selv ;-) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en fra Angelsound købt på ebay.co.uk for lige over 200 kr for en helt ny.

Vi var rigtig glade for den. Især mellem nf og jeg begyndte at mærke hende. Men også efter mad vis jeg syntes hun havde været mindre livlig. Den skal helt sikkert også bruges næste gang.

Jeg synes den var nem bruge, dog med det forbehold at det kan være svært at finde hjertelyden når de er helt små ( <10 uger ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var super glad for min som jeg købte brugt gennem den blå avis. Den gav mig tryghed når jeg ikke kunne mærke lillemanden.

Dog skal jeg lige nævne at det altså også kan five den modsatte effekt hvis du en aften ikke kan finde hjertelyd... Prøvede det et par gange hvor han lå på en måde hvor jeg havde meget svært ved at finde hjertelyden. Så bliver man godt nok bange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER