Guest

Hvilken ny frisure....

12 indlæg i dette emne

Jeg går virkelig og overvejer der skal ske noget nyt med håret. I februar fik jeg lavet karamel farvede og røde striber. Håret er desværre blevet lidt tørt og trælst efter dette, og spalter allerede meget igen selvom det ikke er så længe siden det sidst blev klippet, nu har jeg ikke lige nogle billeder fra idag, men håret er som sådan meget det samme som på de billeder jeg vedhæfter.

Mit spørgsmål går ud på, hvad tror I vil klæde mig ? Trænger til et selvværds boost der si'r spar to :) har før haft store krøller, og det klæder mig også godt syntes jeg, og indrammer ansigtet, jeg er så dårlig til at få håret sat op. Også fordi det er meget fint og glat. Det eneste jeg nok ikke vil, det er at blive klippet kort ;)

Her er lidt billeder, kom frit frem med ideer :D

post-401-0-20548700-1408305159_thumb.jpg

Det nyeste billede jeg lige har, her fra sommerferien

post-401-0-83929400-1408305167_thumb.jpg

post-401-0-36894700-1408305175_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det vil give dig noget "kant" at få klippet dit pandehår! måske resten i etager og en fed stribe i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det vil give dig noget "kant" at få klippet dit pandehår! måske resten i etager og en fed stribe i!

Jeg tænkte også pandehår!!! Men spørg frisøren h*n har ofte et godt bud!!! (Hvis ikke det var fordi min frisør var på barsel ville jeg anbefale hende - hun kører hjem til folk og hun er vanvittig god til lige at finde det helt rigtige look).

Ellers tænker jeg lyse/markante/kontrast striber (jeg elsker de lidt vilde orange nuancer) eller en smart bred stribe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pandehår var bestemt en mulighed, hvordan tænker I det skulle klippes i så fald ?

Uh kan bare mærke der skal ske et eller andet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pandehår var bestemt en mulighed, hvordan tænker I det skulle klippes i så fald ?

Uh kan bare mærke der skal ske et eller andet :D

Jeg synes du skal få klippet skråt pandehår, sådan ligesom jeg havde det førhen :) det er nemt at holde, og det kræver næsten ingen tid at sætte det om morgenen :)

Og så synes jeg at du skal tage ned til min frisør, hun kan virkelig sit kram! Og så siger hun det altid, hvis hun ikke tror at det vil klæde en, sådan som man vil have håret klippet og hun har altid gode ideer til hvad der vil være pænt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror en skarp kant vil være god, men er ikke den bedste til frisurer :p jeg spørger ALTID min frisør! Siger fx "jeg tænker striber, måske pandehår" og så svarer hun "JA - hvad så med om vi......?" Og så siger jeg "slå dig løs" og vupti har jeg pænt hår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal få klippet skråt pandehår, sådan ligesom jeg havde det førhen :) det er nemt at holde, og det kræver næsten ingen tid at sætte det om morgenen :)

Og så synes jeg at du skal tage ned til min frisør, hun kan virkelig sit kram! Og så siger hun det altid, hvis hun ikke tror at det vil klæde en, sådan som man vil have håret klippet og hun har altid gode ideer til hvad der vil være pænt :)

Uh god ide Janni, hvem er det du har til frisør ? Og er hun meget dyr ? Send lige SMS evt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror en skarp kant vil være god, men er ikke den bedste til frisurer :p jeg spørger ALTID min frisør! Siger fx "jeg tænker striber, måske pandehår" og så svarer hun "JA - hvad så med om vi......?" Og så siger jeg "slå dig løs" og vupti har jeg pænt hår.

Tror også bare jeg vil sige "slå dig løs" bare hun/han lover ikke at klippe det kort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh god ide Janni, hvem er det du har til frisør ? Og er hun meget dyr ? Send lige SMS evt :)

Er lige på fra ipaden, har glemt min telefon ude i bilen :P

Det er Vicki fra rødhætten i Skjern.. Hun er rigtig sød :) hvis du ringer derned skal du bare sige at du skal have en tid ved hende, for hun er altså bedst :)

Puuuh, jeg ved ikke om de er dyre. De er billigere end Poul m i herningcentret.. Mener at jeg plejer at komme af med omkring 600-700 kroner for klip+reflekser med stanniol. Og der plejer jeg vist også altid at have et hårprodukt med i den pris..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på fra ipaden, har glemt min telefon ude i bilen :P

Det er Vicki fra rødhætten i Skjern.. Hun er rigtig sød :) hvis du ringer derned skal du bare sige at du skal have en tid ved hende, for hun er altså bedst :)

Puuuh, jeg ved ikke om de er dyre. De er billigere end Poul m i herningcentret.. Mener at jeg plejer at komme af med omkring 600-700 kroner for klip+reflekser med stanniol. Og der plejer jeg vist også altid at have et hårprodukt med i den pris..

Hold da op, hun er billigere end hende jeg bruger i Ringkøbing, det skal jeg da lige have fundet ud af. Der skal lige ske et eller andet inden vi skal holde Carolines fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hun er billigere end hende jeg bruger i Ringkøbing, det skal jeg da lige have fundet ud af. Der skal lige ske et eller andet inden vi skal holde Carolines fødselsdag :)

Den frisør jeg havde da jeg boede i Ringkøbing var også mega dyr!

Men jeg kan ikke garantere at priserne ikke er steget, sidst jeg var dernede var da jeg var nygravid med Alba :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den frisør jeg havde da jeg boede i Ringkøbing var også mega dyr!

Men jeg kan ikke garantere at priserne ikke er steget, sidst jeg var dernede var da jeg var nygravid med Alba :p

Må lige prøve at kontakte dem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER