Måske-nr.3?

Ser jeg syner eller er storken mon på vej??

26 indlæg i dette emne

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

post-9219-0-37903100-1408172931_thumb.jp

post-9219-0-97871800-1408174095_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil sige du skal vente til 4+0

Før vil jeg ikke tro på noget, skyggestreger giver nogle gange falske håb og dèn ild vil jeg ikke puste til ;) men der èr håb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige du skal vente til 4+0

Før vil jeg ikke tro på noget, skyggestreger giver nogle gange falske håb og dèn ild vil jeg ikke puste til ;) men der èr håb!

Tak for din tilbagemelding... ja jeg kan kun vente pæn og håbe. I følge mine beregninger, har jeg den endelig testedag torsdag næste uge, den 21/8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser god nok ud, men jeg har selv prøvet at stå med sådan en test og blive spå skuffet da min mens så kom præcis til tiden.. Men jeg krydser fingre og håber på dine vegne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser god nok ud, men jeg har selv prøvet at stå med sådan en test og blive spå skuffet da min mens så kom præcis til tiden.. Men jeg krydser fingre og håber på dine vegne :)

Ja, jeg har også stadig arme ned indtil videre... Og tak for de krydsede fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er en fin streg nummer 2 når du ikke er længere. Har selv haft mange skyggestreger men ikke så tidligt. Bliver spændende på torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok også at det er en flot streg eftersom du ik er længere... Men måske du ku være længere henne end du regner med

?

Selvfølgelig skal man passe på med at juble før man har passeret mens datoen, men det dr stadig en flot skyggestreg..

Håber og håber og krydser fingre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er en fin streg nummer 2 når du ikke er længere. Har selv haft mange skyggestreger men ikke så tidligt. Bliver spændende på torsdag :)

Det er rart at læse og høre at jeg ikke er den eneste der kan se den... Lige nu føles det som om tiden er gået i dvale :-D ha ha ha... Der er lannnng til torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok også at det er en flot streg eftersom du ik er længere... Men måske du ku være længere henne end du regner med

?

Selvfølgelig skal man passe på med at juble før man har passeret mens datoen, men det dr stadig en flot skyggestreg..

Håber og håber og krydser fingre!!

Tak tak :-) nej jeg er sikker på jeg ikke er længere henne. Jeg havde min sidste mens første dag den 23. Juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg tør ikke juble helt endnu... I torsdags  (3+1) testede jeg negativ men i dag (3+3) kunne jeg ane en skyggestreg... Hvad siger I?? Kan I ane en antydning af en streg på vej??

Krydser alt hvad krydses kan :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor tiden går langsomt! Krydser også fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

post-9219-0-13173100-1408382397_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot udvikling. Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

Der er da vist ingen tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikk i tvivl længere! Stort tillykke. Den er ligeså tydelig som min var 4+3 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot udvikling. Tillykke :)

Takker :yay

 

Der er da vist ingen tvivl tillykke hvordan tog din mand det??

Jeg fortalt ham det ved at jeg lad begge teste i en kaffe kop og gik ind til ham i soveværelset og sagde der var morgenkaffe!! :D Han var ikke helt vågnet, så han så lidt forvirret ud da han fik øjne på testene. Kort efter viskede jeg ham i øret "Du skal være far skat" Hvor han rejste sig op og krammede og kysset mig. Hans kommentar derefter lød " Hold kæft hvor jeg kan"  :D  hver gang vores øjne krydser hinanden havde han et kæmpe stort smil på læberne indtil vi begge tog på arbejdet.

 

Nu er jeg ikk i tvivl længere! Stort tillykke. Den er ligeså tydelig som min var 4+3 ;)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin test i dag også :) Der er da ingen tvivl i hvert fald :) Stort tillykke med spiren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin test i dag også :) Der er da ingen tvivl i hvert fald :) Stort tillykke med spiren :)

Mange tak skal du have :yay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har udviklet sig godt da!  :yay Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har udviklet sig godt da! :yay Tillykke!

Ja, det har den bestemt :-) og mange tak. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test (3+5) Den udvikler sig fint ikke?? :) jeg kunne ikke lad vær og vente til på torsdag :D ... Og kæresten fik det at vide i morges :loveshower Ifølge terminsberegneren, lyder det 29.04.2015. det er dejligt tæt på når vi har ønsket os en maj baby. Sjovt hvis det falder præcis på 29 for min datter fødselsdag faldt på 29.08.08 :rolleyes

aj hvor er det nogle flotte streger kæmpe tillykke  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj hvor er det nogle flotte streger kæmpe tillykke :yay

Jeg siger mange tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de er SÅ fine :)

Jeg har selv testet positiv da jeg var 3+1

Er i dag 5+5. Og får den tydeligste test nu.

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fedt tillykke :)

 

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fedt tillykke :)

:loveshower

Mange tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER