Loralei

Flyverdragt og størrelses-tvivl

4 indlæg i dette emne

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer nok ogsaa an paa modellen - hvad har du koebt? 

 

Noah har en lang overkrop og kortere ben. Hos os passede Lego Tec i str 86 sidste aar og en Didriksons i str 90 var sindssygt stor til ham. Jeg har ikke proevet nogle af dragterne paa ham endnu, for en af dem maa jo passe, taenker jeg. Ellers finder jeg en brugt Lego Tec igen i aar, har jeg taenkt. 

 

Du maa taenke paa, at din datter jo nok vil vokse lidt mindre fra nu, hvor hun er 1 aar. Saa vil hun formodentlig vokse lidt mere i ryk og de er bare uforudsigelige. Jeg ville absolut ikke koebe stoerre, men spoergsmaalet er, om du har fat i en model, der er kort i kroppen? Det med at smoege op - husk at de jo suger indvendigt, saa det kan blive vaadt og koldt og dermed ubehageligt med opsmoeg... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M. Var i 86 hen over den vinter der er gået. Jeg købte så en 98 og en 92 for at tjekke str. Og endte med at returnere str. 98- forskellen var kun 3 cm, begge fra Mikkline :blink og på det tidspunkt svømmere og sejlede hun i begge dele. M. Må så have taget et spurt, for hun er 91 cm høj, så jeg skal have undersøgt om hun overhovedet kan passe 92 eller om de skal sælges (har købt så jeg havde 2; 1 til DP og en herhjem til).

Det er total en jungle, man bliver helt rundt på gulvet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet efter ændring i Babyklar's politik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER