ninnad

Nogen med erfaring inden for forhudsforsnævring?

8 indlæg i dette emne

Vi har i dag fået konstateret det vi frygtede, at vores dreng på 3 år har forhudsforsnævring. Vi fik at vide at vi bliver henvist til Holstebro og her vi de se om salve kan hjælpe, hvis ikke skal han have " et snit i forhuden" som lægen sagde.

Er der nogen som har været igennem det samme og som kan fortælle jeres historie.. Står lidt og føler mig mega uviden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand havde det, men det blev først opdaget da vi blev kæreste som 18-årig, fordi det gav ham problemer under sex ;) Han fik lavet et snit under lokalbedøvelse og var sygemeldt en uges tid. Han har et fint lille ar, men har ingen men eller er generet af det efter operationen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand havde det, men det blev først opdaget da vi blev kæreste som 18-årig, fordi det gav ham problemer under sex ;) Han fik lavet et snit under lokalbedøvelse og var sygemeldt en uges tid. Han har et fint lille ar, men har ingen men eller er generet af det efter operationen :)

Vi har undret os over han altid drypper fra tissemanden og når han skal tisse "svulmer" den op, der mener lægen skyldes forsnævringen.. Men der lyder jo til at der ikke er gener i at få det ordnet så, det jo dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har undret os over han altid drypper fra tissemanden og når han skal tisse "svulmer" den op, der mener lægen skyldes forsnævringen.. Men der lyder jo til at der ikke er gener i at få det ordnet så, det jo dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kom lige i tanke om at min 10-årige fætter også har det. Han kan godt få ondt når han skal tisse, siger min moster, og venter på operation. Så jeg vil bestemt gøre noget inden han får gener af det :)

Enig! Min mand blev også først opereret som voksen, og han er virkelig træt af, at det ikke blev gjort før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kom lige i tanke om at min 10-årige fætter også har det. Han kan godt få ondt når han skal tisse, siger min moster, og venter på operation. Så jeg vil bestemt gøre noget inden han får gener af det :)

Ja ja vil helt klart have det ordnet nu her mens han ikke er ældre.. Det var bare det lille snit jeg mente ingen gener gav så ud fra din Mands historie.. hvilket er dejligt for vi beslutter noget på hans vegne, vi ikke aner noget om..

Tak for inputtet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores søn på 6 er omskåret deet blev han som 5 åriet pga forsnævning, de snakket om og lave et lille snit men da der var cance for det ikke var ok og han sener skulle omskæres blev vi enige om de skulle tage det helt med det sammen.

 

det var 14 håre dage og 5 dage uden bukser overhovde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand er også omskåret men blev det frøst som voksen og han siger heller som lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER