sommerfuglen09

testen var positiv, men menstraution nu, what???

6 indlæg i dette emne

hej....

 

jeg har lige oprettet mig som ny bruger herinde...

jeg er en ung mor (20) som har et børnehavebarn)

 

 

 

----

jeg (vi) prøver at blive gravide.

jeg synes det har været lidt svært,

 

 

for omkring 4 uger siden testede jeg negativ,

 

men for cirka 1½ uge siden tog jeg mig en gravidtettest for testede mig positiv,

 2, test dagen efter viste en meget tydlig RØD streg og en meget Utydlig lyserød streg,

 

det skal så lige siges at jeg netop i går fik min menstraution, en let, lidt blødning,

så idag da jeg vågnede (06:00 , og så indtil nu har jeg blødt lidt kraftig (en stråle blod)

og har lidt undt i mit underliv, hvoraf jeg aldrig rigtig har når min menstraution kommer,

 

 

jeg skriver aldrig op hvornår min menstraautin kommer, og stopper, og kommer igen, så man kan holde styr på hvornår jeg cirka skulle ha min menst, hver månede,

 

 

jeg har overvejet at ringe til min læge og sige testen der var positiv osv, osv, -

--- er bare så genert iriteret at tage derhen, og den er negativ, (jeg er ikke så meget for at tage til lægen ved rørne dette)

 

hvordan forgår det ved lægen, ved sådanne et besøg,

har ikke været det ved mit første barn!!!-

 

 

:stork vil så gerne ha mig en bettebebs mere! :loveshower  +      << :kiss >>

 

håber på svar!!!!

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er 2 muligheder enten er du ved at abortere eller også har du fået mens, men stadig er gravid. Udfra den blødning du beskriver, så tror jeg desværre mest på det første :(

Så er der ikke så meget at gøre, end at se an.

Du kan godt kontakte lægen og høre om hans mening, måske kan han tage en blodprøve for at se HcG niveau et par dage, så I ved om det stiger eller falder. Tror det er den bedste måde du får

Vished på :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med ønskebebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for svarne.

 

tænkte bare at det er underligt, at man kan være gravid hvis man har sin menstraution,

er det ikke det bedste at tage en test her igen snart inden læge besøg hvis det er ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En test giver dit ikke spor svar!

Du kan stadig have masser af HcG i kroppen, selvom du har aborteret. Så skal du nærmere vente en 1 uge forsøge at teste..

Jeg synes du skal kontakte lægen, du bliver ikke klogere på den anden måde..

Ved lægen kan han tage en blodprøve i dag, du kan formentlig få svar i morgen også kan han tage en ny mandag. Hvis HcG stiger som det skal. er du gravid, falder det har du aborteret..

Mange har mens på trods at graviditet, nogle bløder jo også i graviditet uden det har nogen betydning og man alligevel får en sund og rask baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mere viden tak for det:)

 

jamen så tror jeg bare det er det bedste at jeg får ringet til lægen mandag evt,

 

"" håber så meget på der er en spirer på vej""    hi..hi :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER