Oprettet July 20, 2014 Andre end mig der skal teste lidt den kommende uge? Jeg skulle ha haft mens i torsdags og den er udebleven. Og hele ugen har jeg spist usundt som et svin og siden fredag har jeg haft svage tegn på en evt spire :) Muren i underliver/maven, ligament smerter, madlede og morgenkvalme. Hvem er vi ?? SiljesMor23 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Tjooo hvis mens udebliver i morgen skal jeg teste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Tjooo hvis mens udebliver i morgen skal jeg teste. Jeg skal også teste i morgen tidlig. Mens kom ikke i torsdags som forventet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Min mens er blevet væk. Jeg har skrevet på tråden fra sidste uge fordi jeg fik 2 forskellige prognoser for forventet mens. Den ene tirsdag andet lørdag. Og jeg testede på udløbne teste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Kan ikke ligge billed ind desværre for der er 2 streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Kan ikke ligge billed ind desværre for der er 2 streger yaaaah Så glad så glad nu bliver det en skide god uge Kæmpe stor tillykke :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Kan ikke ligge billed ind desværre for der er 2 streger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Kan ikke ligge billed ind desværre for der er 2 streger yaaaah Så glad så glad nu bliver det en skide god uge Stort tillykke :) ja, så bliver ugen da ekstra god:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Min test er stadig negativ. CD 36 ingen mens. :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Kan ikke ligge billed ind desværre for der er 2 streger yaaaah Så glad så glad nu bliver det en skide god uge Stort tillykke med den lille spire!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2014 :gravid :wub :loveshower tillykke med de flotte streger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Hvor er den fin den test, tillykke!! :yay :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites