betina88

joha uld undertøj str???

4 indlæg i dette emne

Ja ved det er tidligt ude.. men har en mor som er heldig at have fundet joha uld undertøj todelt på tilbud i en lille lokal biks i Tyskland hvor de er på ferie.. men vi er meget i tvivl om hvad str vi skal vælge... har googlet lidt og fundet frem til at str 90 = 1-2 år og str 100 = 2-4 år.. hvad ville i vælge ??? Han er i en str 92 nu, men er meget slank og lang  og noget tøj i 92 er lige voldsomt nok til ham.. og har ikke så meget erfaring med joha undertøj.. håber der er en der kan hjælpe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han er i 92 nu, ville jeg uden tvivl købe str 100. Der er stadig nogen måneder til det skal bruges og hellere lidt for stort i starten fremfor det er for småt til nytår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han er i 92 nu, ville jeg uden tvivl købe str 100. Der er stadig nogen måneder til det skal bruges og hellere lidt for stort i starten fremfor det er for småt til nytår :)

:ditto + jeg synes, at Joha oftest er lidt småt i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bringer lige denne tråd frem igen... ;) og stiller et tillægsspørgsmål, eller hvad man kan kalde det, ;) , er der nogen af jer herinde der ved hvor man kan finde uld på tilbud eller lignende, jagten er nemlig gået ind til efteråret ;) min mor købte et sæt i Tyskland(de havde kun et sæt i den str han sku ha) og nu søger jeg så undertøj og nattøj, enten i ren uld, uld/bomuld eller uld/silke(hvis ikke det er for dyrt.. ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER