MarieBanro

Hvilken sovepose til mit barn?

5 indlæg i dette emne

Hej alle

 

Jeg skal til at købe en sovepose til mit barn - men hvilken? Jeg har selv kigget på en Duniduo her: http://www.babysverden.dk/shop/duniduo-136c1.html

 

Men der findes jo også den originale Voksipose? Hvilken vil I anbefale?

 

De bedste hilsner fra Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bare den billlige drømmepose fra Føtex, og den har været fin nok, så mit råd tag ud og mærk på de forskellige og se hvad dertiltaler dig jer.

Nogen foretrækker uld frem for dun, da det regulerer temperaturen på en anden måde og leder fugten væk, men det er en smagssag.

Hvor gammel er dit barn?

Vi bruger ikke længere drømmeposen til Simon efter han blev 1,5, nu har han enten en alm. Sovepose fra jysk, eller sin dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er 2 nu, og hun er ALT for stor til sin drømmepose.. Hun kunne bruge den i vinters, også skiftede vi ellers her i foråret til en tynd Dyne i stedet..

Så umiddelbart ville jeg ikke bruge penge på det til en der var over et år... Så ville jeg hellere købe en almindelig juniorsovepose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en voksi og er meget glade for den, men vi har ikke haft andet, så om den er bedre end duni osv, det skal jeg ikke kunne sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også rigtig glade for den originale Voksi. Silke Elia bruger den stadig (ikke lige pt), men den skal helt sikkert i brug til vinter igen. Bare med en varm trøje, da der nok skal en 3-års binding til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER