Guest

Baby uro? Inspirer mig!!!

12 indlæg i dette emne

Mie fik masser af hjemmelavede ting, men svigermor der er strikke/hækle geniet er desværre blevet lam i højre side :(

Nu venter vi på lillebrøster og vil gerne lave noget til ham/hende der er særligt, noget fra hjertet. Jeg kan ikke hækle, strikke eller sy så tøj/tekstil skal det ikke være så overvejer en uro. Det må godt være simpelt, ikke for "spraglet" i farverne. HVIS det er noget Mie på knap 2 år kan hjælpe med, så vil det være fint men ikke et krav :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Perleplader? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perleplader? :)

Mie fik en rigtig fin en med ugler lavet i Hama perler! Problemet er at jeg er pædagog og bliver sådan lidt træt af Hama perler :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med den Mette lavede (hun har sin egen kreatråd men kan ikke huske hvad hun hedder). Den er super sød og selvom du måske ikke er haj til at sy så er jeg sikker på at den kan du godt klare ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Broder en julekalender :) (vælg en, hvor der ikke er for meget baggrund, det tager tusind år at lave :lolhit Men det er nemt og fint ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Broder en julekalender :) (vælg en, hvor der ikke er for meget baggrund, det tager tusind år at lave :lolhit Men det er nemt og fint ;))

Tjah, skal den ene have skal den anden jo også ;) jeg er ikke fan af kalender pakker hver dag, her kommer Nissen forbi! Men måske en julesok :unsure

Mie havde sin egen uro, hjemmelavet i Hama perler, hun fik af en pige på 10 år. Men syntes ikke lillebrøster skal arve den - det er jo Mies (og lyserød) - og så kommer nr 2 jo i forvejen til at arve alt baby grej inkl. Alt bedstemors hjemmestrik. Nr 2 skal bare have noget der KUN er hans/hendes. Jeg kommer sikkert på mere, men lige nu er det uroen jeg kan komme i tanke om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med den Mette lavede (hun har sin egen kreatråd men kan ikke huske hvad hun hedder). Den er super sød og selvom du måske ikke er haj til at sy så er jeg sikker på at den kan du godt klare ;-)

Den hedder Mettes DIY tråd og du har ret, det ser faktisk overskueligt ud :super det kan sagtens være at jeg kaster mig over den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Mettes DIY tråd og du har ret, det ser faktisk overskueligt ud :super det kan sagtens være at jeg kaster mig over den :)

Du kan du også se billeder på etsy af uroer der ligner men med eksempelvis skovens dyr, havets dyr mv.

Og lavede Camillat ikke en med elefanter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Mettes DIY tråd og du har ret, det ser faktisk overskueligt ud :super det kan sagtens være at jeg kaster mig over den :)

Jeg har lavet den.. Og den er super enkel. Nem at sy, gode forklaringer. Ellers kan du måske lave den i karton? Så kan Mie måske tegne på uglerne eller andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet den.. Og den er super enkel. Nem at sy, gode forklaringer. Ellers kan du måske lave den i karton? Så kan Mie måske tegne på uglerne eller andet?

Jeg tror det bliver den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan du også se billeder på etsy af uroer der ligner men med eksempelvis skovens dyr, havets dyr mv.

Og lavede Camillat ikke en med elefanter?

Herhjemme kan vi godt lide ugler så det er helt fint :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft lavet Mettes til Andrea og den har været et hit! :) desuden en lignende bare med elefanter. Det er rigtig nemt at arbejde med filt på den både :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER