babydreaming

ægløsningsteste

7 indlæg i dette emne

Hej, 

Om 14 dage går vi igang med projekt baby, og jeg kunne godt finde på at bruge ægløsningsteste fra start. 
Men, jeg har en hel del spørgsmål omkring dem - så jeg håber i kan hjælpe

  •  Jeg skal have min P stav ud om 13 dage, og tænker derfor at jeg først begynder at regne fra næste mens - men hvor mange dage efter mens er det jeg skal teste?
  • Hvor mange teste bruger/brugte i, pr. cyklus?

 

 

Jeg håber i kan hjælpe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normal er jo en cyklus på ca 28 dage hvor æl falder ca midt i, dvs dag 14... Æl testen er positiv 24-48 timer før selve æl, dvs dag 12-13.... Men da du ikke kender din cykluslængde uden p-stav er det en god ide at teste fra nogle dage før... Vil sige senest fra dag 10 (fra mens første dag) ;)

Personligt ville jeg teste så snart mens stoppede og så to gange dagligt da hormonet varierer meget i løbet af dagen (de fleste tester ikke godt for æl morgen)

Men jeg er også et kæmpe monster :p

Der er penge at spare herhttp://m.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=ovulation+tests&_pgn=1&LH_BIN=1 hvis du vil være monster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Www.ebay.co.uk søg "ovulation test" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan man få strips til omkring en krone stykket :) det hjælper en del når man er monster som mig ;) og de virker fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan man få strips til omkring en krone stykket :) det hjælper en del når man er monster som mig ;) og de virker fint

Kunne være man skulle bestile derfra i stedet for..

- hvor lang tid tager leveringen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par uger ca :) så kræver man er lidt forudseende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER