Little Miss

Puha har helt ondt i maven :-(

25 indlæg i dette emne

Idag har Carl Emil været til sit første tandlægebesøg (som gik suuuuuper :kuller ) så han blev afleveret lidt senere i dagplejen.

 

Da de har bygger uge skulle han afleveres direkte på byggeren. Byggeren er en kæmpe fælles legeplads hvor der er geder, kaniner, heste mv og masser af muligheder for leg med gynger, tårne mv.

 

Det bliver en fed fed uge og Carl Emil elsker at være der. Det var første gang jeg var dernede og se det og tænkte først at det var godt nok et stort sted (som i en del større end de fleste vuggestue legepladser) hvor børnene kunne løbe rundt hvilket var fedt - men også lidt skræmmende for hvordan filan kan de holder øje med alle de børn  :unsure  . Der vil i løbet af dagen komme mange andre dagplejemødre og børn. Så der bliver nok at se til. 

 

Da jeg kommer for at aflevere CE er hans dagplejemor ikke kommet endnu men nogle af de andre er kommet som jeg ved hvem er og som Carl Emil kender. De mødes et par gange om ugen og hygger. Fint nok... Jeg leger lidt rundt med ungerne og CE indtil dagplejemor kommer.

 

Da hun er kommet står vi lidt og taler og jeg siger farvel til CE og går ud til min bil. Da jeg kommer kørende fra parkeringspladsen ser jeg en af ungerne stå ude på vejen - på vej ud mod den kæmpe store vej... Jeg bliver helt paf, stopper bilen, tager ham i hånden og går ind igen og spørger hvad filan.....  :blink De siger at døren ud til vejen aldrig bliver lukket for BØRNENE VED AT DE IKKE MÅ GÅ UD PÅ VEJEN!!! Ej men altså... Det gør de så åbenbart ikke  <_< Jeg skriver en besked til min dagplejemor da jeg kommer ind på kontoret at jeg faktisk har det rigtig skidt med at være gået fra CE... At jeg er mega bekymret og har ondt i maven. Hun ringer mig op og siger at det er ALDRIG sket før, det var en ny dreng som aldrig havde været med på byggeren før (desto mere grund til at holde øje med knægten for fanden da), at de lige havde opfrisket reglerne når de var samlet alle sammen osv. Hun var helt afslappet og sagde at jeg altså ikke behøver at være bekymret. Men det kan jeg sgu da ikke lade være med.

 

Er det bare mig der er total sensitiv eller bør dagplejemødrene have en omgang  :klap Please hjælp en total bekymret mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

 

Jeg ville altså også have haft ondt i maven over det. Forstår slet ikke at den dør ikke kan lukkes, når de er SÅ mange. De vil jo umulig kunne holde øje med alle og børn i den alder forsår det muligvis heller ikke og grænserne skal da i hvert fald prøves.

 

Kan du ikke tage fat i dagplejepædagogen eller lederen for at give udtryk for din bekymring og fortælle om din oplevelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ABSOLUT tage op med pædagog eller kontoret eller hvad nu, der er af "højere magter" i dagplejen. Jeg synes, det er vildt uforsvarligt, så små børn kan da ikke forventes at overholde sådan en regel. :wacko Og jeg er lidt skeptisk overfor om de overhovedet må lade være med at lukke døren. I min kommune må dp børn i hvert fald kun være i lukkede haver, netop så de ikke pludselig render ud på vejen.

Jeg kan godt forstå, at du har ondt i maven over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i vores institutioner skal lågerne været lukket og det er strenge ordrer på at det kun er mor og far der åbner de låger. Ikke børnene! I den ene institution kan de store børn så selv åbne lågen og den er derfor nu låst indtil man finder en løsning. Det er ikke ud til nogen stor vej men de skal jo slet ikke ud på vejen.

Nå anyway så synes jeg slet ikke du er sensitiv og dagplejemødrene skal have en ordentlig omgang. Hvad er det for et tankegang at sætte børnenes liv og helbred på spil for at lære, at de ikke må gå ud på vejen. Sådan en låge skal bare være lukket. Slut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Jeg ville altså også have haft ondt i maven over det. Forstår slet ikke at den dør ikke kan lukkes, når de er SÅ mange. De vil jo umulig kunne holde øje med alle og børn i den alder forsår det muligvis heller ikke og grænserne skal da i hvert fald prøves.

 

Kan du ikke tage fat i dagplejepædagogen eller lederen for at give udtryk for din bekymring og fortælle om din oplevelse?

Prøvede at sige det til vores dagplejemor men hun sagde at det skulle jeg ikke tænke på - ungerne havde helt styr på at de ikke måtte gå ud. Det var kun fordi det var en ny dreng som ikke kendte stedet. Men jeg kan ikke lade være med at tænke at hvis en af ungerne ser noget interessant derude skal der ikke meget til at de bare går. Det kan jo ikke tænke så langt endnu. Hun sagde også at det jo var svært at lukke døren fordi der også kom andre. Men jeg vil da hellere have at den dør kan lukkes og det så engang imellem sker at den er åben. Det må da også være i deres egen interesse at børnene ikke kan komme ud på vejen tænker jeg....

 

Det er en privat dagplejemor så har ikke rigtig nogen leder at gå til. Kan selvfølgelig tage det op med kommunen men det synes jeg måske også er lidt drastisk. Men har da helt klart tænkt mig at nævne det over for hende igen. Og gøre opmærksom på at jeg virkelig synes det er ufedt. Det er bare en gang det skal gå galt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at det er drastisk at gå til kommunen med det. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man kan føle sig som hysterisk mor, men jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt, at børnene overhovedet har muligheden for at gå ud på vejen. Det synes jeg bestemt godt, at du kan tillade dig at sige noget til.

Er der måske nogle andre forældre, der heller ikke er trygge ved det? Det er måske lettere at sige fra, hvis I er flere? Måske den nye drengs mor? (Hvis det var min dreng, der var rendt ud på vejen, så var jeg i hvert fald klar til at gå til kommunen!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i vores institutioner skal lågerne været lukket og det er strenge ordrer på at det kun er mor og far der åbner de låger. Ikke børnene! I den ene institution kan de store børn så selv åbne lågen og den er derfor nu låst indtil man finder en løsning. Det er ikke ud til nogen stor vej men de skal jo slet ikke ud på vejen.

Nå anyway så synes jeg slet ikke du er sensitiv og dagplejemødrene skal have en ordentlig omgang. Hvad er det for et tankegang at sætte børnenes liv og helbred på spil for at lære, at de ikke må gå ud på vejen. Sådan en låge skal bare være lukket. Slut!

Dejligt at høre jeg ikke er helt fra den.

Her er de jo på tur.... Hvordan er reglerne så? Som sagt går det ikke at døren bliver låst eller at det kun er voksne der kan åbne fordi der også kommer lidt større børn som passer kaniner mv. Men tænker også at i det mindste få dog lukket den dør. Håndtaget sidder i en højde som de små børn ikke kan nå. Så det er fint nok tænker jeg.

 

Det ville jeg ABSOLUT tage op med pædagog eller kontoret eller hvad nu, der er af "højere magter" i dagplejen. Jeg synes, det er vildt uforsvarligt, så små børn kan da ikke forventes at overholde sådan en regel. :wacko Og jeg er lidt skeptisk overfor om de overhovedet må lade være med at lukke døren. I min kommune må dp børn i hvert fald kun være i lukkede haver, netop så de ikke pludselig render ud på vejen.

Jeg kan godt forstå, at du har ondt i maven over det :kram2

Min tanker er netop også at så små børn ikke kan forventes at overholde regler. Ser de noget der er spændende går det sgu da efter det - og glemmer alt om regler mv. 

 

Gælder de regler om lukkede haver også når de er på tur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er helt fra den.

Her er de jo på tur.... Hvordan er reglerne så? Som sagt går det ikke at døren bliver låst eller at det kun er voksne der kan åbne fordi der også kommer lidt større børn som passer kaniner mv. Men tænker også at i det mindste få dog lukket den dør. Håndtaget sidder i en højde som de små børn ikke kan nå. Så det er fint nok tænker jeg.

Min tanker er netop også at så små børn ikke kan forventes at overholde regler. Ser de noget der er spændende går det sgu da efter det - og glemmer alt om regler mv.

Gælder de regler om lukkede haver også når de er på tur?

Hmm jeg ved ikke lige med ture :chin: Altså de går jo også på fortove, så de kan ikke undgå, at de reelt kan gå ud på vejen nogle gange (altså når de går fra a til b). Men jeg kan faktisk ikke forestille mig at noget "sted" vil blive godkendt, hvis de kan løbe ud. Der er da i hvert fald hegn i deres legestue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ved ikke lige med ture :chin: Altså de går jo også på fortove, så de kan ikke undgå, at de reelt kan gå ud på vejen nogle gange (altså når de går fra a til b). Men jeg kan faktisk ikke forestille mig at noget "sted" vil blive godkendt, hvis de kan løbe ud. Der er da i hvert fald hegn i deres legestue...

Der er jo også et hegn her og en låge - som burde kunne lukkes (hvis den lige blev rettet op i låsen). Prøvede nemlig at lukke den da jeg gik. Så forstår slet ikke de holder så meget på at den skal være åben og at ungerne jo godt ved de ikke må gå ud. 

 

Sidder seriøst og overvejer at ringe til kommunen for at høre om reglerne. Ikke for at anmelde min dagplejemor på nogen måde men for at få facts på plads når jeg senere vil tage snakken med hende igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke argumentet med, at der er større børn? Så må de da lære DEM at lukke døren (og hvis de større børn ikke forstår sådan en regel, så viser det da tydeligt at de små ikke kan forventes at følge reglen om ikke at gå ud).

Men de større børn skal da heller ikke rende ind og ud mod vejen? Eller hvad? Hvis der absolut SKAL være gennemgang, så synes jeg faktisk, at der skal være en fast voksen ved den dør. Det duer bare ikke, at tumlinger kan gå ud på vejen. Min Valdemar var i hvert fald drønet derud første gang, han fik øje på en fugl. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo også et hegn her og en låge - som burde kunne lukkes (hvis den lige blev rettet op i låsen). Prøvede nemlig at lukke den da jeg gik. Så forstår slet ikke de holder så meget på at den skal være åben og at ungerne jo godt ved de ikke må gå ud.

Sidder seriøst og overvejer at ringe til kommunen for at høre om reglerne. Ikke for at anmelde min dagplejemor på nogen måde men for at få facts på plads når jeg senere vil tage snakken med hende igen...

Det synes jeg lyder som en fin idé. Øv hvor er det træls, at de er så slapper det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke argumentet med, at der er større børn? Så må de da lære DEM at lukke døren (og hvis de større børn ikke forstår sådan en regel, så viser det da tydeligt at de små ikke kan forventes at følge reglen om ikke at gå ud).

Men de større børn skal da heller ikke rende ind og ud mod vejen? Eller hvad? Hvis der absolut SKAL være gennemgang, så synes jeg faktisk, at der skal være en fast voksen ved den dør. Det duer bare ikke, at tumlinger kan gå ud på vejen. Min Valdemar var i hvert fald drønet derud første gang, han fik øje på en fugl. :rolleyes

Jeg forstår det heller ikke. Vil også tage snakken med hende igen og se hvad hun siger. Altså hvorfor skal der så overhovedet være en dør hvis det ikke er meningen den skal kunne lukkes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst, What the...! Jeg sidder bare med det her ansigt :blink  :blink  :blink  :blink  :blink  :blink :blink !

 

Hvis du er "hysterisk", så er jeg det endnu mere, jeg ville slet ikke have turde lade dem beholde min dreng!

 

Ok, så det var en ny dreng, der ikke "kendte reglerne" - nååå, ok, så gør det ikke noget, at han kommer til skade!? Arj, narj, arj, narj, det kan man da ikke mene! Og så små børn, jeg mener - regler < nysgerrighed...

Narj, altså! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det er en privat dp må der vel være en dagpleje pædagog der laver tilsyn? eller? 

 

Jeg havde altså også haft fat i kommunen - om ikke andet, så for at gøre dem opmærksom på at der er et problem her. Og det er et stort problem i mine øjne - så små børn skal overhovedet ikke pålægges det ansvar at kunne forstå ikke at gå ud af en åben låge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det ville jeg også have det rigtig skidt med.

 

Man kan bare ikke regne med at så små børn, bliver hvor de skal. De kan jo ikke altid kende farende, så nej jeg ville også have ondt i maven over at vide at mit barn bare kunne gå ud.

Så nej, jeg synes absolut ikke du er hysterisk, jeg ville have det på samme måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg først lige læste det du havde skrevet, så tænkte jeg virkelig "hvad pokker tænker de dp'er dog på? Det er da uansvarligt at lade dem lege et sted hvor lågen ikke er lukket!"

Men så kom jeg i tanke om, at theas dp jo faktisk mødes med 3-4 andre dp'er på en stor legeplads hver formiddag, hvor der slet ikke er hegn rundt om :unsure jeg har faktisk aldrig skænket en tanke, at børnene kunne stikke af, og at det kunne være farligt :unsure der er 20-24 børn når dp'erne er samlet, så det er en ordentlig flok at holde styr på, men de gange jeg har været forbi legepladsen har det altid været min fornemmelse at der blev holdt godt øje med børnene.

Men jeg kan virkelig godt forstå din reaktion, når du har mødt et barn der er gået væk fra legepladsen og er på vej mod en stor vej! Men jeg tænker mere, at det er det barns dpmor der har fejlet, ved ikke at holde ordentligt øje med børnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg først lige læste det du havde skrevet, så tænkte jeg virkelig "hvad pokker tænker de dp'er dog på? Det er da uansvarligt at lade dem lege et sted hvor lågen ikke er lukket!"

Men så kom jeg i tanke om, at theas dp jo faktisk mødes med 3-4 andre dp'er på en stor legeplads hver formiddag, hvor der slet ikke er hegn rundt om :unsure jeg har faktisk aldrig skænket en tanke, at børnene kunne stikke af, og at det kunne være farligt :unsure der er 20-24 børn når dp'erne er samlet, så det er en ordentlig flok at holde styr på, men de gange jeg har været forbi legepladsen har det altid været min fornemmelse at der blev holdt godt øje med børnene.

Men jeg kan virkelig godt forstå din reaktion, når du har mødt et barn der er gået væk fra legepladsen og er på vej mod en stor vej! Men jeg tænker mere, at det er det barns dpmor der har fejlet, ved ikke at holde ordentligt øje med børnene

Jeg har heller aldrig tænkt over det som værende et problem før idag. SOm sagt da jeg lige så stedet først tænkte jeg at det godt nok var stort og dermed svært hele tiden at holde øje med hvor børnene var. Men det tænkte jeg at det havde de nok styr på - især når nu de havde været der så mange gange før... Men da den lille knægt pludselig stod derude blev jeg godt nok bekymret. Og ja - ingen tvivl om at det er det barns dagplejemor der har fejlet. Men egentlig er det vel også de andre hvis de er sammen i flok. For der hjælpes de jo ad med de forskellige ting som mad, toiletbesøg mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå valgte at ringe til dagplejehuset som er dem der fører tilsyn med dagplejemødre i kommunen - både kommunal og privat. Det er også dem man ringer til hvis man er i tvivl om et eller andet efter at sundhedsplejersken er stoppet. 

 

Jeg havde det vildt dårligt med at ringe for følte virkelig at jeg "hang min dagplejer ud" men valgte ikke at sige mit navn eller nævne navn/navne på vores dagpleje eller de andre.

 

Jeg forklarede situationen og hvor dårligt jeg havde det med det og spurgte ind om der er nogle regler man kan holde sig til? Desværre er der ikke rigtig nogle regler andet end at det selvfølgelig er dagplejerens pligt at holde opsyn. Ja.... no kiddin'  :prik Den havde jeg ligesom regnet ud. Men hun synes det var super jeg fulgte op på det og jeg tog det op med hende igen når jeg henter Carl Emil.

 

Kan sgu ikke leve med at jeg fremover vil være nervøs hver gang hun skal mødes med de andre dagplejemødre. For det er sådan jeg har det nu. At det bliver en omgang voksenhygge mens børnene passer sig selv. :klap Har intet problem med min egen dagplejemor og når hun tager på ture men er sgu bekymret for når de er sammen med de andre nu. Øv øv hvor jeg håber hun er til at snakke med når jeg kommer og henter Carl Emil.

 

Er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg kan få mine følelser og tanker sagt på en god måde uden at lave rav i den?  :help Jeg har en tendens til at jokke total i spinaten når jeg er følelsesramt. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg først lige læste det du havde skrevet, så tænkte jeg virkelig "hvad pokker tænker de dp'er dog på? Det er da uansvarligt at lade dem lege et sted hvor lågen ikke er lukket!"

Men så kom jeg i tanke om, at theas dp jo faktisk mødes med 3-4 andre dp'er på en stor legeplads hver formiddag, hvor der slet ikke er hegn rundt om :unsure jeg har faktisk aldrig skænket en tanke, at børnene kunne stikke af, og at det kunne være farligt :unsure der er 20-24 børn når dp'erne er samlet, så det er en ordentlig flok at holde styr på, men de gange jeg har været forbi legepladsen har det altid været min fornemmelse at der blev holdt godt øje med børnene.

Men jeg kan virkelig godt forstå din reaktion, når du har mødt et barn der er gået væk fra legepladsen og er på vej mod en stor vej! Men jeg tænker mere, at det er det barns dpmor der har fejlet, ved ikke at holde ordentligt øje med børnene

Men på en legeplads er der vel ingen vej lige i nærheden? Og på en åben legeplads er der ingen "tillid" til at børnene bliver bag ved en eller anden dør, for man ved, at der ikke er en dør :D Jeg ville heller ikke bekymre mig på en legeplads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig tænkt over det som værende et problem før idag. SOm sagt da jeg lige så stedet først tænkte jeg at det godt nok var stort og dermed svært hele tiden at holde øje med hvor børnene var. Men det tænkte jeg at det havde de nok styr på - især når nu de havde været der så mange gange før... Men da den lille knægt pludselig stod derude blev jeg godt nok bekymret. Og ja - ingen tvivl om at det er det barns dagplejemor der har fejlet. Men egentlig er det vel også de andre hvis de er sammen i flok. For der hjælpes de jo ad med de forskellige ting som mad, toiletbesøg mv.

 

Når det er sådan det foregår, ja så er det alle dpmødrenes ansvar at holde øje med børnene - og det gør det bestemt ikke bedre!

Jeg forstår heller ikke helt, hvorfor din dpmor bare "fejer det under gulvtæppet" på den måde, og det lyder som om at hun prøver at bagatellisere det der er sket. Og det er altså slet ikke ok!! Det er også ret naivt at tro, at små dagplejebørn blindt følger reglerne. Eller at de overhovedet kan huske reglerne, for den sags skyld! Hvis der er noget spændende på den anden side af den åbne låge, så ville jeg i hvert fald ikke stole på, at et lille barn vil blive hvor han/hun skal være.

Hvis du ikke var kommet forbi, så KUNNE det barn være gået ud på vejen! Det er jo ikke til at vide hvornår de ville opdage at han var væk.Og det er altså slemt! Jeg kan virkelig godt forstå, at du er utryg ved hele situationen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men på en legeplads er der vel ingen vej lige i nærheden? Og på en åben legeplads er der ingen "tillid" til at børnene bliver bag ved en eller anden dør, for man ved, at der ikke er en dør :D Jeg ville heller ikke bekymre mig på en legeplads :)

 

Jo der veje hele vejen rundt, faktisk :) der er lidt træer og hække og en sti imellem vej og legeplads,  men der er store åbninger ud til veje 4 steder og det ligger kun få meter fra en stor parkeringsplads ved en børnehave og en ret trafikeret vej :)

Men jeg tænker, at det er lidt det samme. Eller at det burde være det samme. Hegnet giver jo kun falsk tryghed når de har lågen åben. På samme måde som Theas dpmor skal være opmærksom på hele arealet, så skal deres dpmor være opmærksom på lågen der ikke er lukket :)

 

Edit: jeg fik vist ikke rigtig formuleret nogen pointe i det jeg skrev :P

 

Jeg mener at det slet ikke burde være nødvendigt, at være urolig for, om et barn kan stikke af. Det er aldeles uacceptabelt. Et dpbarn er så lille, og man kan ikke forvente at det har nogen som helst forståelse for, at det skal blive på den rigtige side af en åben låge.

Det jeg egentlig mente med det jeg har skrevet, er, at de skal holde ordentligt øje med børnene, uanset om der er hegn eller ej/om en låge er åben eller ej. Et barn skal aldrig kunne stikke af. Og de dpmødre har virkelig ikke gjort deres job godt nok.

Hvis det var mit barn, som var blevet fundet, udenfor legeplads arealet, af en anden forældre hvor dpmødrene ikke selv har opdaget at mit barn var stukket af, så ville jeg se rødt. Ingen undskyldning ville være god nok!

og jeg håber virkelig, at det barns forældre får det at vide. Det er så stort et tillidsbrud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at det er drastisk at gå til kommunen med det. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man kan føle sig som hysterisk mor, men jeg synes det er fuldstændig uacceptabelt, at børnene overhovedet har muligheden for at gå ud på vejen. Det synes jeg bestemt godt, at du kan tillade dig at sige noget til.

Er der måske nogle andre forældre, der heller ikke er trygge ved det? Det er måske lettere at sige fra, hvis I er flere? Måske den nye drengs mor? (Hvis det var min dreng, der var rendt ud på vejen, så var jeg i hvert fald klar til at gå til kommunen!)

Der er ikke andre forældre som ved det - eftersom jeg var den eneste forældre der var der. Men er da sikker på drengens forældre nok ikke vil synes det var fedt...

Puha har endnu mere ondt i maven nu over at skulke tage snakken med hende... Men kan ikke lade det ligge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke andre forældre som ved det - eftersom jeg var den eneste forældre der var der. Men er da sikker på drengens forældre nok ikke vil synes det var fedt...

Puha har endnu mere ondt i maven nu over at skulke tage snakken med hende... Men kan ikke lade det ligge.

Det er bare heller ikke sjovt :kram2 Håber det går godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gik faktisk ok igår. Er altid så nervøs for at jeg kommer til at stå at stor tude. Og så synes jeg nogle gange vores dagplejemor kan tage tingene lidt nær så føler jeg skal tænke meget over hvordan jeg siger tingene. Ikke særligt fedt men Carl Emil ELSKER hende og hun elsker ham  :7himmel

 

Vi talte om det da jeg hentede Carl Emil og fortalte hvor tæt jeg havde været på at køre hjem igen og hente ham :boo ... og hun sagde at hun sagtens kunne forstå mig men at hun lovede mig at der blev holdt godt øje med børnene. Og at de som sagt ikke havde oplevet noget lignende i de mange mange år de havde været der.

 

Hun fortalte også at den anden dagplejemor havde fortalt det til moren til "drengen der løb væk" og at moren bare havde sagt at hun havde forventet at han var løbet væk tidligere. Og at hun tog det helt roligt. Jeg tror ikke helt på det men det bliver vist ikke bedre end det....

 

Jeg kan godt mærke at det kommer til at tage noget tid før tilliden er helt bygget op igen men min dagplejemor har sendt billeder af en glad Carl Emil både igår og idag så han hygger sig. 

 

----BILLEDER FJERNET---

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER