TL89

Mens lignende smerter

9 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Jeg fik testet positiv i går og i dag og er i dag 3+6 :D 

I dag har jeg nogle mens lignende smerter, kan det godt være ligamentsmerter så tidligt ? :) 

 

Håber der er nogle der vil svare mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde mens smerter inden jeg havde testet positiv så troede faktisk ikke jeg var gravid før jeg sad ved lægen og fik det at vide - tror det er helt normalt med de smerter

Og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har vel nok bare en "naturlig" bekymring om man nu skulle få mens.. 

 

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt bestemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt :)

Det bliver nok os bare mere virkeligt når man har været til den første scanning ? :) men jeg må jo bare overbevise min hjerne om at så længe jeg ikke bløder eller har voldsomt ondt så er alt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi at din livmoder er i gang med at gi sig lidt, så den kan udvide sig.

Det er helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt :)

Det bliver nok os bare mere virkeligt når man har været til den første scanning ? :) men jeg må jo bare overbevise min hjerne om at så længe jeg ikke bløder eller har voldsomt ondt så er alt fint :)

Ja første scanning gør meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja første scanning gør meget jeg havde allerede første scanning omkring 8. uge fordi jeg har diabetes så for mig betød det stadig meget at få til NF for at føle mig mere sikker - men ja først gang man får lov til at se hjerteblink er ubeskriveligt ❤

Bare tag den helt med ro og nyd det - varme bade eller varmepude kan tage de fleste af smerterne

Nu spørger jeg nok dumt igen, men er det os meget normalt at jeg mest kan mærke dem om aftenen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok dumt igen, men er det os meget normalt at jeg mest kan mærke dem om aftenen ?

Kan helt ærligt ikke huske hvordan jeg havde det i starten - men lyder ret logisk for der begynder kroppen at trænge til hvile

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER