Susanne

Blodprøvesvar ifm. PCO

7 indlæg i dette emne

Jeg blev gjort opmærksom på af en veninde (der også har PCO ;)), at man efter lancering af det nye setup på borger.dk, nu kan gå ind og se mange flere detaljer og nu blandt andet også evt. prøvesvar.

 

Jeg har lige tjekket og jeg kan se svar på de blodprøver jeg fik taget ifm. opstart hos gyn omkring årsskiftet 2010/2011.

 

Jeg har googlet og læst lidt rundt omkring og der er da ingen tvivl om, at det er det jeg har <_<

 

Min LH/FSH-ratio var 2,8 og man siger, at den hos PCO-piger ligger over 2.

Antimüller-hormon dannes i små follikler, men ikke i store er også en indikator, da den hos PCO-kvinder ofte er forhøjet. Normalniveuet er 7, er den 21 er betegnelsen høj... Mit tal var på 117! :o :blink

 

Desværre kunne prøven ikke bruges til at måle mine adrogen-tal, men de to ovenstående er da vist bevis nok. Det kunne være sjovt at få dem taget igen nu :chin:

 

Anyway - ville bare lige dele den information, hvis der er andre tal-nørder derude :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror da vidst også jeg skal ind og tjekke mine svar. Har så tit tænkt på hvad der overhovedet står i de blodprøver.

Tak for oplysningen :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det må jeg prøve senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan ikke finde mine svar, men den ville heller ikke hente fra det sted hvor de var til svar (tror der stod Miba) Men tilgengæld kan jeg se jeg er i D vitamin mangel, men åbenbart ikke nok til at jeg skal have det at vide :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor helt nøjagtig fandt du dem? Jeg kunne nemlig ikke finde noget på border.dk men skulle på sundhed.dk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor helt nøjagtig fandt du dem? Jeg kunne nemlig ikke finde noget på border.dk men skulle på sundhed.dk...

Det er også på sundhed.dk - jeg loggede bare ind via borger.dk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også på sundhed.dk - jeg loggede bare ind via borger.dk :rolleyes

Så havde jeg fundet det rigtige sted :) Men desværre er de seidste blodprøver jeg kan se fra mens vi er i behandling og ikke fra før, så kan ikke se mine hormontal :( Øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER