Lullelise

Testmonsteret er løs!!

7 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne kvinder!

 

åh ha.. jeg har nu siden fredag haft øm / lidt av av i nederste del af maven. I går og idag har min mave føltes så hård som sten + lidt oppustet samtidig -synes det er meget underligt, men samtidig bliver jeg ivrig og nysgerrig, og så er det testmonsteret kommer op i mig. Så jeg købte en test på vej hjem fra arbejde og fik testet da jeg kom hjem. Selvfølgelig negativ, men det vidste jeg et eller andet sted godt, for det er alt for tidligt at teste. 

Andre der har svært ved at vente med at teste? Og måske andre der har oplevet det samme som jeg oplever med min mave lige pt? :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til Babyklar :)

 

Du kan tro, at du ikke er det eneste testmonster herinde, det ved jeg med sikkerhed :)

 

Jeg vil ønske dig held og lykke og krydser fingre for, at du snart står med en positiv g-test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps... Jeg har også testet før tid, dig uden held..

Og det resulterer i at jeg både har en negativ test (læs: 4 tests;)) og ingen mens endnu...

Jeg fik fjernet min kobberspiral i starten af maj, så jeg ved dog ikke om det spiller ind på at mens ikke er kommet endnu som normalt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Babyklar :)

Du kan tro, at du ikke er det eneste testmonster herinde, det ved jeg med sikkerhed :)

Jeg vil ønske dig held og lykke og krydser fingre for, at du snart står med en positiv g-test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :)

Hvor er vente tiden bare lang.. især hvis man er gået over tid. Jeg derimod skal jo egentligt ikke have min mens gør på torsdag/fredag! Håber ikke den kommer ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt hos dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik desværre min mens igår og lå i smerte helvede i 4 timer.. :-( så nu skal det bare overstås så vi kan komme igang igen :-) tak fordi du spurgte til mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER