Diamanten

Romantisk getaway??

7 indlæg i dette emne

Da vi skal planlægge ferie snart, tænkte jeg på, om jeg måske kunne få noget inspiration herinde fra :)

Vi er ikke charter-mennesker, men bestiller helst alt selv, skal det lige siges.

 

MEN hvis I har nogle bud på romantiske getaways i prisklassen max 10.000kr pr person for 2 ugers rejse ca., må I meget gerne komme med nogle bud.

Det skal være romantisk, og helst ikke overrendt af turister, have strand og varme og meget gerne noget kultur/mulighed for oplevelser….

:7himmel  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi skal planlægge ferie snart, tænkte jeg på, om jeg måske kunne få noget inspiration herinde fra :)

Vi er ikke charter-mennesker, men bestiller helst alt selv, skal det lige siges.

MEN hvis I har nogle bud på romantiske getaways i prisklassen max 10.000kr pr person for 2 ugers rejse ca., må I meget gerne komme med nogle bud.

Det skal være romantisk, og helst ikke overrendt af turister, have strand og varme og meget gerne noget kultur/mulighed for oplevelser….

:7himmel :loveshower

Tjah Skotland er ikke kendt for varme og strand men et FANTASTISK land, masser af kultur og natur og historie, nemt at bruge offentlig transport og man kan altid spørge de lokale hvad de vil anbefale og så får man en anderledes oplevelse end turist facaden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah Skotland er ikke kendt for varme og strand men et FANTASTISK land, masser af kultur og natur og historie, nemt at bruge offentlig transport og man kan altid spørge de lokale hvad de vil anbefale og så får man en anderledes oplevelse end turist facaden!

Meget enig :) Og omend den måske ikke lige er badevenlig, så er Loch Ness sååååå smuk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget enig :) Og omend den måske ikke lige er badevenlig, så er Loch Ness sååååå smuk :)

MEGA og det kan godt betale sig at stå af bussen et par km før Urquhart Castle og gå langs med søen.

Derudover kan jeg anbefale en guided tur på Sterling Castle (Edingburg Castle er ALT for turistet, det er Edingburg faktisk i det hele taget for min smag). Der er masser af whisky distelerier med åben for gæster, masser af natur. Jeg kan anbefale et besøg på nogle af de små øer. Glasgow er mit hjertebarn, men der boede jeg også i 6 mdr. Alle museer er gratis og det er let at komme rundt med undergrundsbanen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm... til en anden tur er det et ganske fint forslag. Men varme og strand er et must denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi blev gift havde jeg købt billige flybilletter til Milano og lejet bil og bestilt værelse i en lille, hyggelig by ved Comosøen. Det var SÅ skønt og romantisk. Her var vi 5 dage. Man kunne sikkert sagtens finde et par byer mere, hvor man kunne være nogle dage. Vi tog en overnatning i Milano også, men vi kunne meget bedre lide roen ved Como :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi blev gift havde jeg købt billige flybilletter til Milano og lejet bil og bestilt værelse i en lille, hyggelig by ved Comosøen. Det var SÅ skønt og romantisk. Her var vi 5 dage. Man kunne sikkert sagtens finde et par byer mere, hvor man kunne være nogle dage. Vi tog en overnatning i Milano også, men vi kunne meget bedre lide roen ved Como :)

 

Italien er altid godt, har dog ikke været ved Comosøen- måske et bud, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER