Kamillawn

Vi er altså gode forældre!!!

59 indlæg i dette emne

Sikken en debat :D

Jeg postede artiklen i meningen "take a chill pill, ingen er perfekte".

Så længe man gør det bedste man formår for sine børn, så synes jeg at man som forældre er nået rigtig langt!

Holdninger og meninger vil altid være forskellige - vi er jo mennesker :)

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg absolut er en super god pointe! Er 100 % enig i det hele!

Jeg finder da MEGA meget ro i at min lille dreng nok 75 % af tiden smiler eller griner, og de sidste 25 % enten spiser han eller er dybt optaget af et eller andet... Og det tænker jeg er en god indikation for at han trives også mentalt. Jeg havde personligt ikke set den så "udskældende" som du gør, men mere som totalt sort, dansk, ironisk humor som har et gran af sandhed. Men alle artikler har jo den forståelse som folk ligger i dem.

Jamen det har de jo, og som sagt synes jeg det er super, hvis mange bliver glade af at læse den. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg absolut er en super god pointe! Er 100 % enig i det hele!

Jeg finder da MEGA meget ro i at min lille dreng nok 75 % af tiden smiler eller griner, og de sidste 25 % enten spiser han eller er dybt optaget af et eller andet... Og det tænker jeg er en god indikation for at han trives også mentalt. Jeg havde personligt ikke set den så "udskældende" som du gør, men mere som totalt sort, dansk, ironisk humor som har et gran af sandhed. Men alle artikler har jo den forståelse som folk ligger i dem.

Tænker præcis som dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig fanger man også læserne bedst, hvis man skriver lidt dramatisk. :)

Måske er jeg bare svær at imponere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos at ipads slet ikke behøver være så skidte :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower Dejligt med den glæde over en ipad :)

 

Sebastian sad forleden dag og fortalte om pladedetektonik, altså hvordan jordens plader bevæger sig, om bjerge og vulkaner. Alt sammen noget han har opfanget på disney junior :) Så fjernsynet kan også være godt for noget, bare de også laver andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower Dejligt med den glæde over en ipad :)

Sebastian sad forleden dag og fortalte om pladedetektonik, altså hvordan jordens plader bevæger sig, om bjerge og vulkaner. Alt sammen noget han har opfanget på disney junior :) Så fjernsynet kan også være godt for noget, bare de også laver andet :)

Disney junior og ramasjang er faktisk ikke så dumme kanaler! Syntes der er meget læring i det de viser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney junior og ramasjang er faktisk ikke så dumme kanaler! Syntes der er meget læring i det de viser.

Ja ramasjang er også rigtig godt. Her i huset er skæg med bogstaver et hit og Sebastian lærer rigtig meget af det. Og der er også mange andre super programmer. Også lidt bare at flade ud til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ramasjang er også rigtig godt. Her i huset er skæg med bogstaver et hit og Sebastian lærer rigtig meget af det. Og der er også mange andre super programmer. Også lidt bare at flade ud til :)

Ja skæg med bogstaver, Lille nørd, vilde venner, ramasjang mysteriet, og ramasjang generationen hitter her. Lige nu ser vi krible krable det er hun helt opslugt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER