Ihpets-mortilto

Taberdysten uge 18

8 indlæg i dette emne

Taberdysten


Uge 18 - 2014


c007.gif


 


smileys-winner-472128.gif Majs -1,1 kg (- 1,6) smileys-winner-472128.gif


smileys-winner-428978.gifLenna1985 -0,9 kg (-8,2 kg) smileys-winner-428978.gif (over 2 uger)


:third: Leras -0,1 kg (-1,3 kg :third:


Barbamama +0,3 kg (-5,9 kg)


 Påskesen +0,4 kg (-6,2 kg)


 


 


----


----------------------------------------------------


softy-albums-smiley-s-4572-picture480801Tillykke tilMajs softy-albums-smiley-s-4572-picture480801


-


 


Tilsammen har I tabt 1,4 kg


 


 


-


 


Vi byder velkommen til


 


-


:klap Manglende tilbagemelding:   :klap


Betty87


Stephi-pigen


-


Afbud fra:


 


:balloons Husk næste vægt i en PM til Stephi-pigen senest tirsdag kl. 20.00              :balloons


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ro på, vi når det nok ;) :kram2 (Og jeg har ikke travlt med at se mine røde tal :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der langt om længe taberdyst. Jeg undskylder meget. William har stort set ikke sovet de sidste 24 timer + jeg er total ødelagt over at jeg skal starte i praktik i morgen  :boo  :boo  :boo . Så taberdysten har lige haft bundprioritet, sorry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der langt om længe taberdyst. Jeg undskylder meget. William har stort set ikke sovet de sidste 24 timer + jeg er total ødelagt over at jeg skal starte i praktik i morgen  :boo  :boo  :boo . Så taberdysten har lige haft bundprioritet, sorry.

 

Det skal du ikke undskylde! Det er helt forståeligt.

Held og lykke i morgen.

 

Jeg vil i øvrigt gerne ønske de resterende medlemmer i taberdysten forsat god vind, jeg regner med at vende stærkt tilbage om 9 måneders tid.

 

Jeg skal nok fortsætte med at heppe på jer alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der langt om længe taberdyst. Jeg undskylder meget. William har stort set ikke sovet de sidste 24 timer + jeg er total ødelagt over at jeg skal starte i praktik i morgen :boo :boo :boo . Så taberdysten har lige haft bundprioritet, sorry.

:kram

Altså taberdysten har IMO ALTID laveste prioritet :kram2 Det er jo bare for sjov, børn/mand/skole/arbejde er selvfølgelig vigtigere. Så det skal du ikke undskylde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke majs! Stærkt comeback! :respekt

Jeg fortsætter derimod i den gale retning :rolleyes Men vægt fylder heller ikke ret meget i min bevidsthed for tiden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weehuu :toot en første plads det er godt nok mange mdr. Siden det er sket - så fik motivationen da lige et hak opad.

Undskylder de selvfede undertoner i mit indlæg, men tillader at klappe mig selv på skulderen for at have givet vingummi rygraden en spand cement til at styrke den.

Dog vil jeg beskedent også påpege at der ikke er så mange konkurrenter tilbage ;) OG at det kun er pga af ekstra højt rødt tal i sidste uge :oops hvis man ser på samlet vægttab i år, er der jo nogle der er RET seje i forhold til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weehuu :toot en første plads det er godt nok mange mdr. Siden det er sket - så fik motivationen da lige et hak opad.

Undskylder de selvfede undertoner i mit indlæg, men tillader at klappe mig selv på skulderen for at have givet vingummi rygraden en spand cement til at styrke den.

Dog vil jeg beskedent også påpege at der ikke er så mange konkurrenter tilbage ;) OG at det kun er pga af ekstra højt rødt tal i sidste uge :oops hvis man ser på samlet vægttab i år, er der jo nogle der er RET seje i forhold til mig ;)

Her er plads til at være selvfed! Og stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER