Stbaby

Nu er jeg skovbørnehavebarn

6 indlæg i dette emne

Linus starter i dag i skovbørnehaven og uhh hvor han glæder sig. Problemet er bare at han er panisk angst for fremmede - ikke den bedste ting når man skal i en BH med 100 fremmede mennesker.

Så mor her skal med resten af ugen - ud i skoven hele dagen i det kolde, klamme, våde og blæsende. Noget ungen elsker - men jeg hader!! Men jeg må hellere lade som om jeg godt kan lide det, så han ikke får et dårligt indtryk af det.

Hvor jeg dog håber han meget hurtigt får fundet ud af at han godt kan klare det uden mor / bliver ven med en af de voksne så de kan overtage, for at skulle i skoven hver dag i mange timer uanset vejr er IKKE mig.

Jeg elsker skov og natur - men ikke når jeg er klædt på som michelin-mand i gummidragt og knapt kan bevæge mig.

Har sneget et par choko-myslibarer med og fyldt min drikkedunk med cola. Selvfølgelig uden knægten så det. Så lidt godt er der som venter forude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber I får en dejlig dag.

Spændende hvad Linus siger til det hele.

Glæder mig til at høre nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

god dag i skoven

ville også have smuglet lækre ting med,for en hel dag i skoven i det vejr er heller ikke noget for mig

skal nok krydse fingre for at han hurtigt finder sih en bedste ven så du kan komme hjem i huset igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej sikke en fed mulighed, både for at opleve børnehaven og din søn i de omgivelser, hvor han skal tilbringe det meste af sin dag. Jeg tror det bliver en rigtig god oplevelse for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg fryser!!! Og har endda været hjemme en halv time. Tror jeg bliver nødt til at gå i bad for at få varmen!!

I morgen skal jeg have termoundertøjet på også!

Det gik fint med Linus, selvom der var en skidt start.

Han er MEGET genert, så vi satte os i gardaroben og lavede togbane mens de andre børn legede på stuen. Pludselig opdager et par af børnene at vi leger derude og kommer ud. Nogle af dem begynder at lege med men en enkelt dreng begynder at sparke til skinnerne, tage det tog Linus leger med osv.

Jeg siger til ham flere gange at det vil jeg ikke have, spørger om han vil være med (hvor han så kyler en støvle i hovedet på mig) og ender med at tage ham under armene (han stritter jo imod) og sætter ham ud i mellemgangen (en meter væk, men på den anden side af dørtrinnet) og siger at vi ikke vil lege med ham når han kaster med tingene, men han kan komme tilbage når han gerne vil lege ordenligt.

Fik et smil af pædagogen der så det hele - dejligt :)

Da alle ungerne skulle have tøj på var 'møgungen' også ham der skabte sig mest, kylede med tingene, råbte og skreg, så jeg regner ikke med at han bare har udset sig Linus som offer, men at han bare 'er' sådan. Og senere var jeg også god nok da han skulle skubbes på gyngen ;)

Vi skulle kun på legepladsen hele dagen. En ok legeplads for ungerne - men nøj hvor kedeligt for mig!!!!!! Linus legede med flere børn og legede også alene (lang fra mig - så ikke noget med at klistre til mig og mit skød) men ignorerede alle de voksne der prøvede at snakke til ham.

Han lukker bare øjnene for så kan de vel ikke se ham ;)

I morgen skal vi på tur og køre med børnehavebussen - det glæder vi os til (nok mest Linus ;))

En dejlig dag - selvom den var hundekold!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne godt forstille mig, at det var en kold fornøjelse, men var det ikke super fedt, at være med og opleve det hele???

Jeg synes det lyder til, at Linus klare det okay, at være i børnehave, og det er da super positivt, at han leger med nogle af de andre børn.

Og angående han den voldsomme dreng, så tænker jeg, at det handler om at få opmærksomhed. Heller negativ opmærksomhed end ingen opmærksomhed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER