Guest

Mad til fødselsdag

5 indlæg i dette emne

Jeg har snart fødselsdag og har inviteret hele familien hjem til fejring af denne. Gæsterne er inviteret til frokost, da jeg skal holde stor fødselsdag for mine venner og bekendte om aftenen. Derfor må maden her gerne være lidt let.

Jeg lever vegetarisk og vil derfor heller ikke servere kød denne dag, selvom der nok er et par stykker (mine forældre og bedsteforældre), der vil brokke sig lidt over dette. Resten vil ikke bide mærke i det.

 

Jeg har lidt i tankerne at lave noget pasta med brocoli, porre og laks, men ved ikke om det bliver for simpelt. Tænker lidt at den har jo en form for kød i sig, som de gamle i familien godt kan spise, men samtidig er det også min yndlings post-trænings mad, der ikke tager stort mere end 10 minutter at lave fra start til slut.

 

Så har I ellers nogle idéer til en god frokostanretning? Som sagt må den gerne indeholde fisk, bare ikke kylling og andet kød. Spiser desuden også mælkeprodukter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med nogle tærter, som snildt kan laves dagen i forvejen og dermed skal varmes?

Og så selvfølgelig noget lækkert hjemmelavet brød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PItabrød? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spinat/reje-lasagne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første tanke var også tærter eller en lakselasagne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER