MamatilJ&M

Jeg er bare så glad idag :)

10 indlæg i dette emne

Og nej vi skal ikke igang endnu, men måske snart, hvem ved.

 

Men jeg har været ved min gyn idag pga en længerevarende blødning, som varede 4 uger i alt. Men når man får taget sig sammen er det naturligvis stoppet ;) Var meget spændt på at komme derud, da sidst jeg var der var til en tidlig scanning med Marius. Og jeg var spændt på om han kunne huske mig. Men da han åbner døren, smiler og siger goddag Anita er jeg ikke i tvivl længere. Vi snakker lidt og han mener ikke blødningen betød noget, men han synes da lige jeg skal scannes også pga min PCOS.

 

Alt ser fint ud. Jeg har stadig alle mine cyster på mine PCO æggestokke... Men men men her på CD 8 har jeg en ægblære på 10 mm :yay Forventet ÆL om en uge, mens om 21 dage.... Det betyder at min krop fungere trods PCO...

 

Så selvom det princippet var spild af tid, ja så giver det faktisk mig en helt masse, at få at vide min krop fungere... Intet kan slå mig ud idag :D

 

Og så skriver han til min hårnakkede læge, der mener vi selv skal forsøge i et år, før han vil sende os videre, at grundet mit tidligere forløb, synes han bestemt et halvt år er nok. Og så var jeg hjertelig velkommen derude igen...

 

Så alt ialt et rigtig behageligt besøg med ro i kroppen til mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn nyhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay vi vil gerne have en fætter eller kusine til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay DET var da gode nyheder  - især det med det halve år :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var et godt besøg. Synes faktisk jeg fik en hel del ud af det, specielt var det godt til alle mine spekulationer...

Og det er sådan et rart sted. Der er stille og roligt og ingen streg og jag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt nyt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det igår min gyn ville mene jeg skal have haft ÆL. Er virkelig spændt på om min krop fungere og at der kommer mens om 13 dage.... Hvis det sker bliver jeg altså virkelig glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæden vil ingen ende tage :glad Er på CD 15 idag og har tagn på ÆL, så mon ikke mens dukker op om 14 dage igen?? Bliver i hvert fald spændende.

 

Måske man snart skulle have en snak med manden om en lillebrøster nu min krop fungere pt :D Men Marius må gerne lige blive 2, inden vi skal igang igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er heller ikke så længe og vil da synes det er en god ide med en legekammerat til Asger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER