Camillat

Hvor laenge maa de vaere sloeve med maveboevl?

4 indlæg i dette emne

Noah blev syg med maveonde soendag morgen og er lige kastet op igen. Det har vaeret lidt op og ned, men idag er i det mindste stort set feberfri. han er bare sloev og virkelig haenget, som om han mangler energi, men jeg er faktisk bekymret nu, fordi han igen lige har kastet op. Og han virker ikke til at have ret mange kraefter. 

 

Han vil gerne drikke og jeg har haft flere vaade bleer idag, men ingen apetit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noah blev syg med maveonde soendag morgen og er lige kastet op igen. Det har vaeret lidt op og ned, men idag er i det mindste stort set feberfri. han er bare sloev og virkelig haenget, som om han mangler energi, men jeg er faktisk bekymret nu, fordi han igen lige har kastet op. Og han virker ikke til at have ret mange kraefter.

Han vil gerne drikke og jeg har haft flere vaade bleer idag, men ingen apetit

Åh jeg syntes opkast er grum fordi maden jo aldrig "rammer systemet" men jeg kan sige at sidst jeg selv var syg med opkast lå jeg på langs i 4 dage (kun opkast den første dag, så 2 dage med tynd mave og så en dag hvor jeg bare var FLAD) - på 5 dagen tog jeg på arbejde men først 14 dage efter var jeg helt mig selv/frisk.

Jeg syntes mavebøvl er det værste. Det tager bare LAANG tid at komme over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C havde mavebøvl, opkast og feber on-Off i hele sidste uge.

Det vigtigste er du får væske i ham.

og vores læge anbefalede desuden hvidt brød, havre eller risgrød, og saltstænger/kiks til den lille itu slåede mave og kun i meget små mængder af gangen.

Men hvis han bliver ved med at være sløv i et par dage vil jeg da synes du skal tage til læge med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er heldigvis længe siden vi har bøvlet med det (7-9-13) og mener at på 5-6 dagen kom vi til lægen og fik med hjem til afføringsprøver. Men så gik det heldigvis over inden vi fik samlet alle 3 prøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER