diazbebs

Skal, skal ikke

3 indlæg i dette emne

Hvilken erfaringer med udredning af cyklus hos lægen? Jeg har altid haft uregelmæssig cyklus og tænke at måske der var en god ide med at bestille tid hos lægen. Jeg er både spændt og nervøs for resultattet. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken erfaringer med udredning af cyklus hos lægen? Jeg har altid haft uregelmæssig cyklus og tænke at måske der var en god ide med at bestille tid hos lægen. Jeg er både spændt og nervøs for resultattet. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi havde prøvet i 4 mdr og jeg blev gal af at spekulere fordi jeg altid har haft uregelmæssig cyklus, mandlig behåring i ansigt, mave, lår osv og overvægt, og min læge var meget sød og kunne godt forstå at jeg havde tænkt over om jeg havde PCO. Hun tog de blodprøver man nu kan som praktiserende læge, som dog ikke viste noget. Så hun anbefalede at vi blev ved med at prøve, og hvis der var gået et år uden genvist kunne hun sende mig videre i systemet. Senere hen blev jeg gravid, mistede, fik en underlivsinfektion som lægen ikke kunne få bugt med så hun henviste mig til gyn - som så diagnosticerede mig med PCO på baggrund af de mandlige kønshormoner, cyster på den ene æggestok og det generelle billede. 

 

Så jeg har kun haft positive erfaringer med at blive taget seriøst. 

 

Her efter jeg fødte og jeg snakkede prævention med lægen, sagde hun at når vi gik igang igen, så skulle vi henvende os hvis der ikke var gevinst efter 6 mdr, fordi der er grund til at tro at det kan blive svært.

Det var der dejligt at høre JustMe. Så håber jeg at min læge er lige så sød :yay og tillykke med den lille :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER