Guest

Probiotika hvor ofte?

4 indlæg i dette emne

Jeg tager udos choise probiotika kapsler. Startede for 5 dage siden og regner med at tage hver dag i ca 14 dage. Men derefter regner jeg med at skære ned men er fx 2 gange i ugen nok eller skal jeg tage hver anden dag eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager gerne Bio Kult. 

 

Hvis det er en slags mini-kur, saa tager jeg hver dag 14 dage-1 maaned og saa gaar jeg ned til et par gange ugentlig. 

 

Hvis det er en mere maalrettet kur, saa er det i hvert fald to maaneder og to kapsler, evt 4 den foerste maaned. Derefter igen et par gange om ugen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en mini kur - sådan for lige at skabe/grundlægge lidt balance i kroppen, har været meget syg de sidste par mdr men efter sidste weekends mini sygdom begyndte jeg på probiotika og min forkølelse er MEGET bedre nu. Tog i forvejen D-pearls men overvejer 2 kapsler. Derudover tager jeg baby me now og eskimo 3 dagligt og calcium-magnesium+zink tager jeg de fleste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en mini kur - sådan for lige at skabe/grundlægge lidt balance i kroppen, har været meget syg de sidste par mdr men efter sidste weekends mini sygdom begyndte jeg på probiotika og min forkølelse er MEGET bedre nu. Tog i forvejen D-pearls men overvejer 2 kapsler. Derudover tager jeg baby me now og eskimo 3 dagligt og calcium-magnesium+zink tager jeg de fleste dage.

 

Cirka ligesom mig med hensyn til kosttilskud. Tager B6 ogsaa, men det er fordi jeg tager et glas faerdigt. Og saa tager jeg Vitex, for at balancere min cyklus. 

 

Proev med 14 dage, saa kan du jo altid gaa paa den igen, hvis du maerker behovet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER