Mor igen

Ægløsnings test, hvor mange minutter aflæsning?

8 indlæg i dette emne

Kan ikke finde min brugsanvisning,  :unsure Er det 5 eller 10 minutter man aflæser efter, det er one step?
Mener det er 10 minutter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandt en brugsanvisning på nettet og der står 5 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki ja den fandt jeg så også lige, havde bare googlet og googlet uden resultat, inden jeg lavede dette indlæg  :blink Hehe!
Men fandme træls!  :huh Læste efter 8 minutter fordi jeg var nysgerrig og der var der to lige fede streger  :wacko fordi jeg troede det var 10 minutter man skulle aflæse efter, så ved jo ikke om de to lige fede streger var der ved 5 minutter også  <_< Hvad fanden gør jeg så!  :(

 

Er ret sikker på min test er positiv, men alligevel ikke når det er efter tid jo.
Men har taget ÆL tests før og også med 10 minutters aflæsning og de er aldrig blevet SÅ tydelige som den her!  :huh Heller ikke efter et halvt døgn!
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon så ikke at du har ÆL ? Det ville jeg regne med og så er det jo bare om at komme igang ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg  :yay Har lavet en positiv test igen idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-) super

Så er det bare igang ;-) Håber det også bliver til en positiv test om 14. dage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-) super

Så er det bare igang ;-) Håber det også bliver til en positiv test om 14. dage :-)

Har taget 2 yderligere her til aften, samme resultat  :yay Så håber også på en positiv G test om 14 dages tid  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER