Camillat

gode skomaerker til min bred-/platfodede tumling

10 indlæg i dette emne

Jeg skal til at lure sko og sandaler til Noah. Her over vinteren har han haft vinterstoevler fra RAP, som er gode til ham og giver plads fortil. De skal stadig stoette godt om anklen, fornemmer vi, og laekkert skind er prioritet.

 

Saa jeg vil gerne have en ide om, hvilke maerker, I har erfaringer med, naar det kommer til en sund, lille, men bred fod :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ligesom dig været glade for Arauto RAP. Ligeledes Angulus. Jeg har ikke prøvet andre; jo Ecco men de er for smalle. Men Arauto RAP laver da også både forårssko og sandaler :)

Har ikke prøvet Kavat, men så lige i min gymnasiekammerats butik at hun havde fået forårslædersko hjem derfra med lynlås i siden som Arauto RAP vinterskoene (som vi har). De så fine ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ligesom dig været glade for Arauto RAP. Ligeledes Angulus. Jeg har ikke prøvet andre; jo Ecco men de er for smalle. Men Arauto RAP laver da også både forårssko og sandaler :)

Har ikke prøvet Kavat, men så lige i min gymnasiekammerats butik at hun havde fået forårslædersko hjem derfra med lynlås i siden som Arauto RAP vinterskoene (som vi har). De så fine ud :)

 

Jeg lurer ogsaa paa de to maerker til Noah. Plus at vi har vaeret glade for Primigi, som jo er Italiensk og derfor kan faas hos min skopusher. De er ogsaa uden skadelige stoffer, i hvert fald indeni, ligesom RAP er det. Ved ikke med Angulus.  

 

Kavat var Noahs foerste sko efter sandalerne - har indtryk af, at det er normale i bredden, altsaa ikke specielt brede i det. Vi synes han har faaet en bred fod siden, saa er bange for om de bliver for smalle i det til ham i aar... men de var virkelig laekre, oekosko og paene, synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger har også lidt brede fødder, og vi har haft både sko og støvler i Superfit. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger har også lidt brede fødder, og vi har haft både sko og støvler i Superfit. 

 

Aah, ja, dem har jeg egentlig ogsaa haft kig paa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, ja, dem har jeg egentlig ogsaa haft kig paa

Superfit er ofte smallere end Ecco.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Superfit er ofte smallere end Ecco.

De har også brede modeller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ligesom dig været glade for Arauto RAP. Ligeledes Angulus. Jeg har ikke prøvet andre; jo Ecco men de er for smalle. Men Arauto RAP laver da også både forårssko og sandaler :)

Har ikke prøvet Kavat, men så lige i min gymnasiekammerats butik at hun havde fået forårslædersko hjem derfra med lynlås i siden som Arauto RAP vinterskoene (som vi har). De så fine ud :)

Undskyld jeg spørger her.

Men du skriver at Ecco er smalle.

Det er også min erfaring på trods af at sælger har gentagende gange påstået at samme sko/støvle var super til brede fødder og dernæst til smalle.

Laver ecco både brede og smalle sko?

For så er det da umuligt at gå efter et bestemt mærke. Fx har Freja meget brede fusser og liva direkte modsat. Liva kan gå i ecco, hvor de klemmer ved Freja.

Pixie går ikke endnu, men jeg synes hendes fod er meget bred ift hvad Livas var dengang.

Bare lige så jeg ved om jeg skal gå udenom Ecco når det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg spørger her.

Men du skriver at Ecco er smalle.

Det er også min erfaring på trods af at sælger har gentagende gange påstået at samme sko/støvle var super til brede fødder og dernæst til smalle.

Laver ecco både brede og smalle sko?

For så er det da umuligt at gå efter et bestemt mærke. Fx har Freja meget brede fusser og liva direkte modsat. Liva kan gå i ecco, hvor de klemmer ved Freja.

Pixie går ikke endnu, men jeg synes hendes fod er meget bred ift hvad Livas var dengang.

Bare lige så jeg ved om jeg skal gå udenom Ecco når det er ;)

Altså det ved jeg ikke 100 procent, men de passer i hvert fald ikke til Silke Elia' fod. Men der er ikke andet for end at prøve sig frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du set Bobux I-walk? Jeg synes de virker ok brede og mega flexi! :) Luna har lige fået disse:

wJEF4UC.jpg

du kan tjekke flere ud på ex. Bobux.se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER