SiljesMor23

Ny herinde

13 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Er ny herinde, dog var jeg her i 2012 da jeg ventede min datter :)

Jeg var ikke sammen med min datters far i graviditeten og efterfølgende fandt jeg en ny kæreste ( kendt ham 10 år som kammerat) da min datter var 6 mdr. Vi har nu besluttet at projekt baby skal starte og p-staven bliver fjernet i næste uge.

Min kæreste bor og arbejder pt i oslo så vi sexer kun hver 4 uge så meget vi kan når vi ses. Så er spændt på hvor lang tid det tager :) men naturen får lov at gå sin gang :)

Håber i tager godt i mod mig og at vi kan få nogle hyggelige snakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til:) Håber du inden for overskuelig fremtid, står med en positiv test.. Hedder din datter Silje? Det er bare der flotteste navn. Når vi herhjemme får en positiv test og det er en lille pige, så skal hun også hedde Silje;) drømme drømme:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør hun :) Det er så kært det navn :)

Silje er fra december så håber den næste bliver forårs/sommer barn :) fra staven er ude går der jo en måned inden det er ude af min krop og så skal han jo være hjemme på de rigtig tidspunkter. Starter i lærer som anlægsgartner her i marts så bare min prøve tid er over inden der kommer bule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ny herinde :)

Begge mine børn er fra december så jeg synes også det kunne være rart med et sommer barn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Drømmer om forårs/sommerbarn !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen

Så kan jeg jo passende skrive, at jeg også er helt ny herinde :-). Har aldrig været på sådan et forum før, men håber, at jeg vil kunne opsamle lidt god Info og eller måske komme af med lidt frustrationer.

Min kæreste og jeg har siden januar forsøgt at blive gravide. Har haft min mens én gang med start den 9. Februar, men der er tydeligvis meget rod i min cyklus, for har ikke haft ægløsning endnu.. Det gør mig en anelse forvirret, idet, der normalt jo går de 14. dage fra første mens dag. Men den/de dage er jo overskredet for længst.. Er det normalt?

Kan regne ud, at der selvfølgelig lige skal styr på systemet først, men skal jeg blot tage en ægløsningtest i ny og næ her den kommende uge, og håbe på at den er positiv? For den må jo komme- er med sikkerhed ikke gravid!

Eller hvad har I gjort, hvis I havde rod i det i starten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dig også, MissDee :balloons man har kunstig cyklus på p-piller og lignende, så selvom man er regelmæssig dér, så er det ikke det samme som, at man er regelmæssig, når man smider præventionen. Nogle får menstruation meget uregelmæssigt, nogle er rimeligt regelmæssige fra starten og andre bliver regelmæssige efter noget tid...så med andre ord, så er det ikke sådan til at vide. Den bedste måde at identificere ægløsning er teste og/eller temperaturmetoden. Selv bruger jeg billige strimmelteste fra nettet, så jeg ikke ærgrere mig over at bruge mange af dem. Indtil man finder sin cyklusrytme (hvis der er én), kan  man godt komme til at bruge en del teste. Man anbefaler vist at starte med at teste omkring cyklusdag 9 og så en om dagen indtil den er positiv. Hvis du ikke tager en daglig, kan du risikere at overse en ægløsning. 

 

Pøj pøj med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, om ikke andet for dit hurtige svar :-).

Dit svar kommer ikke bag mig, må jeg indrømme- regnede med, at det nok ville være lidt rodet i starten. Men ak ja, det er jo noget vi så gerne vil så det må man jo tage med ;-).

Må jeg spørge dog hvor du køber dine billige tests? For det kan da blive lidt dyrt i længden, må man sige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, om ikke andet for dit hurtige svar :-).

Dit svar kommer ikke bag mig, må jeg indrømme- regnede med, at det nok ville være lidt rodet i starten. Men ak ja, det er jo noget vi så gerne vil så det må man jo tage med ;-).

Må jeg spørge dog hvor du køber dine billige tests? For det kan da blive lidt dyrt i længden, må man sige :-)

 

Jeg har købt nogle på billige-teste.dk, og så har jeg senere købt en masse meget billige (dog mindre end dem fra billige teste, men de virker som de skal) på ebay.  Dem fra ebay er der lang levering på, så hvis jeg var dig, ville jeg nok bestille fra billige-teste eller lignende til denne cyklus og så bestille fra ebay, som du så kan bruge næste cyklus :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jamen tak for fiffet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej:)

Jeg sender baby støv din vej, og håber det ikke kommer til at tage alt for lang tid, trods din kæreste bor og arbejder i Oslo:)

God påske til dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER